Actividades na contorna: XXII CROSS ESCOLAR e CARREIRA POPULAR de RIOMAIOR

XXII CROSS ESCOLAR e CARREIRA POPULAR de RIOMAIOR

A Asociación de Nais/Pais de Alumnos/as do CEP Plurilingüe de Riomaior, en Vilaboa, coa colaboración do Claustro de Profesores e do Concello de Vilaboa, está A ANPA do CEP Plurilingüe de Riomaior, en colaboración co Claustro de Profesores e do Concello de Vilaboa pon no seu coñecemento que o domingo 28 de Abril a partir das 10:00h da mañá celebrará o XXII Cross escolar. Convidannos aos alumnos e alumnas do noso Centro a participar neste evento. Ao final desta entrada tedes un arquivo con toda a información e as bases da carreira.

PROBAS

CATEGORÍAS ANO DE NACEMENTO
ALEVIN 2012/2013
INFANTIL 2010/2011
POPULAR 1964/2009

INSCRIPCIÓNS

E‐Mail: ies.soutomaior.anpa@gmail.com

Data límite: 21 de abril

No correo indicaríase:

M/F NOME E APELIDOS ANO NACEMENTO
CATEGORÍA ALERXIAS NOTAS

(no cartel o día 22 e para enviarlles o listado completo dende aquí ).

Por motivos de organización necesitase saber o número de participantes con anticipación, só en casos excepcionais e debidamente xustificados deixarase inscribir o mesmo día da carreira.

Para poder puntuar por equipos, o número mínimo de atletas participantes será de 15 para centros de Ed. Primaria e 10 para centros da ESO.
POR FAVOR INDIQUEN SE ALGUN NENO/A PRESENTA ALGUNHA ALERXIA ALIMENTARIA

DORSAIS

Cada centro participante deberá traer cubertos os seus dorsais (non de pegar) co número asignado, o nome do alumn@, e categoría na que participa.

Todos os centros deberán designar un responsable ou delegado que acompañe ós participantes no día do evento.

HORARIOS DAS PROBAS E ORDE DE SAÍDAS

As probas darán comezo as 10h. da mañá do domingo 28 de abril. Os delegados dos centros poderán confirmar a composición dos seus equipos na Secretaría ata 30 min. antes do comezo da competición.

CATEGORÍA HORARIO APROXIMADO DISTANCIA APROXIMADA
BENXAMÍN FEMININO 10:00 600 m.
BENXAMÍN MASCULINO 10:10 600 m.
MINIBENXAMÍN FEMININO 10:20 400 m.
MINIBENXAMÍN MASCULINO 10:30 400 m.
3, 4 E 5 ANOS 10:45 100m, 150m e 200 m.
ALEVÍN FEMININO 11:10 800 m.
ALEVÍN MASCULINO 11:20 800 m.
INFANTIL FEMININO 11:30 1000 m.
INFANTIL MASCULINO 11:45 1000 m.
POPULAR FEMININO 12:00 1400 m.
POPULAR MASCULINO 12:00 2000 m.

CLASIFICACIÓNS

Estableceranse dúas clasificacións:

• Individual, facendo figurar a tódolos atletas segundo a súa orde de chegada.
  • Por equipos, sumando os puntos obtidos polos 4 atletas mellor clasificados,resultando vencedor o equipo que menos puntos acade. A Carreira Popular non puntuará nesta clasificación.

PERCORRIDO

OUTRAS NORMAS XERAIS

• Á Secretaría só se poderán dirixir os/as delegad@s de cada Centro.
  • Quedarán anuladas as probas nas que non se acade, o día anterior, un mínimo de 6 participantes por categoría.
  • Os delegad@s dos Centros serán responsables da seguridade dos seus atletas, estean ou non afiliados ó Seguro Deportivo.
  • Ao lugar de saída só poderán acceder os atletas 5 min. antes do comezo da proba ao seren chamados por megafonía.
  • Os/As atletas poderán cambiarse nos vestiarios do Pavillón de Riomaior. A Organización non se responsabiliza dos obxectos ou vestimentas depositados nos mesmos.
  • Os /As delegad@s deberán velar porque os seus atletas non invadan as zonas correspondentes ós circuitos das probas, manteñan en condicións hixiénicas os espazos que ocupen e amosen en todo momento atitudes acordes coa nosa condición de educadores.
  • Se algún Centro presentase menos atletas dos establecidos como número mínimo, es@s alumn@s poderán participar individualmente na categoría que corresponda, pero o seu Centro non puntuará como tal na clasificación por equipos.
  • As infraccións das normas xerais de conducta deportiva durante o desenvolvemento das probas, así como outros aspectos non recollidos nas presentes normas serán regulados pola normativa da Federación Galega de Atletismo.

Saúdos,

A xunta directiva