Aberto o prazo para Ensinanzas Superiores de Deseño, Conservación e Restauración, Arte Dramático e Música.

Publicáronse as instrucións para o acceso ás ensinanzas de réxime especial que se resumen a continuación.

A estas ensinanzas pódese acceder co título de Bacharelato (ou de ESO, só no caso das Ensinanzas Deportivas e algunha especialidade de Artes Plásticas e Deseño) e realizando unha proba específica ou sen o título aprobando unha proba (ademais da específica).

-  Ensinanzas superiores de Deseño (gráfico, interiores, produto e moda) para o curso 2022/23

• Inscrición: do  22 de abril ó 23 de maio de 2022 incluídos.
  • Proba para os/as aspirantes que non cumpran o requisito de titulación de bacharelato para acceder ás ensinanzas artísticas superiores: o día 31 de maio no IES San Clemente de Santiago de Compostela.
  • Proba Específica: Celebrarase o 5 de xullo nas catro EASD de Galicia.
  • Podes ver a oferta das Ensinanzas de Deseño aquí.
  • Le as instrucións completas para o acceso aquí.

- Ensinanzas superiores de Conservación e Restauración de Bens Culturais para o curso 2022/23

• Inscrición: do  22 de abril ó 23 de maio de 2022 incluídos.
  • Proba para os/as aspirantes que non cumpran o requisito de titulación de bacharelato:
  • O día 31 de maio  no IES San Clemente, de Santiago de Compostela.
  • Proba específica: o 5 de xullo, na Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Galicia.
  • Podes ver a oferta aquí.

- Ensinanzas superiores de Arte Dramática para o curso 2022/23

• Inscrición: do  22 de abril ó 23 de maio de 2022 incluídos.
  • O día 31 de maio  no IES San Clemente, de Santiago de Compostela.
  • Proba específica: as probas específicas de acceso ás ensinanzas superiores de Arte Dramática darán comenzo o día 4 de xullo na Escola Superior de Arte Dramática de Galicia.
  • Podes ver a oferta  aquí.

-  Ensinanzas superiores de Música para o curso 2022/23

• Inscrición: do  22 de abril ó 23 de maio de 2022 incluídos.
  • Proba Específica: a partir do 14 de xuño de 2022 en cada un dos conservatorios superiores de música de Galicia, según calendario e horario establecido polo conservatorio.