Orientación ESO

O Departamento de Orientación programa sesións de Información Académica, para axudar o alumnado e as familias con dúbidas sobre as eleccións que deberán facer próximamente de cara ao curso 2022/23.

O alumnado será informado en horario lectivo, do 15 ao 25 de marzo.

As sesións para as familas interesesadas serán presenciais (1 persoa máximo por unidade familiar) e é necesario inscribirse cubrindo este FORMULARIO (data máxima: día previo á sesión).

DATAS das sesións para as familias:

4º de ESO para Familias: luns 21, de 19:30 a 20:45.

- Contidos: criterios de titulación e opcións futuras. Ciclos de FP, Ensinanzas de Réxime Especial, Bacharelato e Graos Universitarios. Bolsas MEC e NEAE. Premios extraordinarios da ESO.

3º de ESO para Familias: xoves 24, de 20h a 21h.

- Contidos: criterios de promoción e titulación na ESO. Itinerarios en 4º de ESO e Bacharelato. Acceso á Universidade (Graos) e Ciclos de FP. Ensinanzas de Réxime Especial. Bolsas NEAE.

2º de ESO para Familias: luns 21, de 18h a 19h.

- Temas: características da ESO.  Bolsas NEAE. Aspectos que se deben ter en conta na matrícula de 3º de ESO. Que poderei estudar despois de 4º de

Ademais, aproveitamos para recordarvos que podedes inscrivirvos aquí para a sesión da Escola de Familias que organiza a OMIX do Concello, o martes 22 ás 18,30h, cos seguintes contidos: Establecemento de normas e límites, prevención e intervención ante condutas violentas. Violencia intrafamiliar