Blogues

Calendario final da ESO e Bacharelato. Datas importantes

CALENDARIO FINAL DA ESO e Bacharelato. CURSO 23/24

1. Finalización da convocatoria ordinaria

- Venres 21 de xuño  (ESO)

- Luns 10 de Xuño (1º de BACH)

2. Entrega de boletíns de notas

Consulta no PDF adxunto:

- Enlace para descarga: ESO

- Enlace para descarga: 1º de BACH

3. Reclamacións

Consulta no PDf Adxunto:

- Enlace para descarga: ESO

- Enlace para descarga: 1º de BACH

É importante ler o documento adxunto para consultar a información relativa á  convocatoria extraordinaria de 1º de BACH e os avisos importantes para o alumnado da ESO (punto 4).

CONVOCATORIA PROBAS EXTRAORDINARIAS 2º BACHARELATO 2023/2024

Para descargar o PDF do calendario só hai que premer na imaxe.

Atención. No calendario pódense consultar as datas dos exames de pendentes de 1º de Bacharelato.

Convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar- Curso 2024-2025

Prazo de solicitude:     do 21/5/2024 a 21/6/2024, incluídos

Forma de presentación:

• Electrónica: utilice esta aplicación e presente solicitude na Sede Electrónica  (inicie premendo no icono de botón na esquina superior dereita da pantalla).

NOTA: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos.

Procedemento administrativo: ED330B

• Presencial con asistencia da aplicación: cubra os datos nesta aplicación, imprima os Anexos I e II producidos e presenteos no centro (inicie premendo no icono de botón na esquina superior dereita da pantalla na aplicación fondolibros)
  • Presencial manual: utilice os Anexo I e Anexo II da Orde da convocatoria.

Maís información na aplicación fondo libros.

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2024-2025, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2023-2024.

Prazos e procedemento para as reclamacións das cualificacións finais en 2º de Bacharelato

Instrución 10/23 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se establecen para o curso 2023/24 os prazos e o procedemento para as reclamacións das cualificacións finais no segundo curso do bacharelato ou da decisión de titulación nesta etapa educativa.

Expresión artística en 4ºESO

Este ano na materia de Expresión artística de 4ºESO, estivemos aprendendo a usar a técnica fotográfica chamada CIANOTIPIA.

Podedes ver nos adxuntos algunhas das imaxes que fixemos en setembro e outubro aproveitando a luz solar.

Curso 2023-2024

Material necesario por cursos. (Ver adxuntos).

Traballos do curso 2022-2023

Aquí tedes un vídeo con algúns dos traballos deste curso. Disfrutade das vacacións!

Alumnado coa materia de Plástica pendente

O alumnado que ten pendente a materia de Plástica de 1º ou 3º ESO e non presentou os exercicios de reforzo para superala, terá unha proba o martes 6 de xuño a 4ªhora.

Tedes unha lista dos contidos para o exame no adxunto.

Calquera dúbida falar coa profesora Ana Aguiar o podedes usar o curso de Edixgal onde estades matriculados.