Estratexias de Aprendizaxe

Zonais Escolares de orientación a Pé 2020

Un ano máis uns 70 alumnos e alumnas do noso IES van participar nos campionatos de Orientación a Pé comezando cos Zonais da provincia de Pontevedra.

Para preparar a nosa participación faremos repaso do esencial dunha carreira de orientación a pé no 2ºrecreo do luns 9 En Usos Múltiples.

Cómpre ter frescos tamén os símbolos do mapa que podedes repasar con este documento

En canto á carreira en si, recordamos os puntos fundamentais para completala correctamente:

• O percorrido debe facerse en silencio e de xeito individual.
  • A modalidade de carreira é SCORE:
    • No mapa atoparanse dispersas 20 balizas (capacidade máxima de tarxeta SportIdent que van utilizar), cada participante decide a estratexia para tentar pasar polo máximo de balizas no menor tempo posible.
    • Non todas as balizas que atopemos pertenzen ao noso trazado (hai colocadas máis balizas das controis no mapa).
  • Comprobar o número de control da baliza xa que si se picase unha baliza incorrecta esta ocupa unha picada (e so temos 20)
  • repetimos: As tarxetas electrónicas teñen un límite de 20 balizas, polo que non é recomendable marcar unha baliza que non sexa nosa (sempre se debe confirmar o código previamente).
  • Cada categoría terá distintos trazados polo que coidado ao seguir a alguén xa que non todas as balizas poden ser coincidintes.

OUTROS DATOS IMPORTANTES AQUÍ

EXEMPLO DUNHA PROBA SCORE:

Introducción á ORIENTACIÓN A PÉ. 1º ESO

Angel A. Serto e Ricardo Figueroa de XESTA AVENTURA, que xa son como da casa, viñeron ao centro a acercar a Orientación a Pé a 44 alumnos e alumnas de 1º (aos que se uniron uns cantos de 3º de ESO en canto se enteraron da actividade).

Comezamos cunha charla cos puntos clave a ter en conta nunha Carreira de orientación a pé tipo score para pasar a facer un entreno ao estilo do que será a Carreira á que iremos o mércores 11 de marzo: Zonal Escolar de Orientación a Pé de PONTEVEDRA.

TRABALLO ALUMNADO 2º TRIMESTRE

Xogo Jumanji de repaso á ACENTUACIÓN

25 novembro: Día internacional contra a Violencia contra a Muller

BREAKOUT EDUCATIVO "PASEN Á BIBLIOTECA"

Despois dun primeiro contacto coa Biblioteca do noso centro da man dxs Bibliotecarixs, todo o alumnado de 1º de ESO nas súas correspondentes clases puideron participar nun Breakout Educativo que obrigou ao traballo en equipo fomentando a aprendizaxe a través do xogo e acercando a Biblioteca Escolar a todxs xs nosxs estudantes, máis se cabe.

Un breve resumo do que aconteceu:

Aquí podedes facer a parte do xogo interactivo. Que sabes sobre a biblio? Seredes quen de abrir a caixa?

#troleandoaomachismo

Aquí vai unha mostra do que nos vai chegando...

Veña que aínda tendes uns días para participar no concurso:

Para alumnado!!!  Para todxs os que traballamos no IES!!! Para familias!!!

Contos DE SAMAÍN 2019

Preme na imaxe para ler os contos