INICIO DO CURSO 2023/2024

O curso académico 2023-24 comezará o vindeiro luns 11 de setembro, co horario habitual de mañá de  8:45 a 14:25 e pola tarde de 16:20 a 18:00, con servizo normal de transporte escolar. A primeira hora, o alumnado será recibido polas/os titoras/es dos grupos na pista de terra á dereita do pavillón, se o tempo o permite, e dende alí se dirixirán a súa aula de referencia.

En caso contrario, a benvida será no pavillón. Tras esta primeira sesión coa titor/a seguirase o horario normal o resto do día.

Para saber a qué grupo foi asignado cada alumna/o, as familias deberán consultar a aplicación móbil ABALAR ou as listas que están expostas na entrada do centro.

Recordamos as familias algunhas datas importantes neste inicio de curso:

- Data límite para inscribirse na ANPA:  venres 15 de setembro.

- Data límite para solicitar a validación entre as ensinanzas profesionais de música e danza e as materias de ESO e Bacharelato: venres 30 de setembro na secretaría do centro.

Bo inicio de curso 2023-24!

Data:
Mér, 06/09/2023 - 02:26