Convocatoria de eleccións a membros do Consello Escolar 2022

Convocadas as eleccións aos membros do Consello Escolar 2022, cos seguintes representantes a renovar:

• 3 profesoras/es
  • 2 nais/pais/titores legais
  • 2 alumnas/os

Importante:

1. Os censos de electores/as están publicados no taboleiro da Secretaría do centro desde hoxe. Comproba que figuras na listaxe e, se non fose así ou houbese algún erro, presenta a túa reclamación na Secretaría, do 10 ao 17 de novembro.
  2. Podes presentar a túa candidatura a ser elixida/o cubrindo e entregando o impreso dispoñible na Secretaría, só desde o día 11 ao 18 de novembro.
  3. A xornada de votacións, para todos os sectores, terá lugar o martes 29 de novembro.

Podes consultar toda a información do proceso electoral, na nosa web, premendo aquí (sección Novas, Eleccións 2022).

Animamos a toda a comunidade a participar na elección dos membros deste órgano representativo do centro.