Nova data de entrega de ordenadores E-Dixgal

A entrega de ordenadores ao alumnado de 1ESO terá lugar finalmente o vindeiro luns 12 de setembro ás 19.00 h a través das fiestras da aula da planta baixa da parte traseira do edificio. Cada unha das ventás corresponderase con un grupo (A, B, C e D).

Recórdase ás familias que o reparto farase exclusivamente á nai/pai/titor legal das/os alumnos/as, que deberán presentar o DNI e asinar o documento de entrega.

Na seguinte ligazón pódese atopar toda a información relativa ao Proxecto ABALAR, incluidos os aspectos relativos ao uso correcto do ordenador e á responsabilidade que implica dito uso, ao seguro voluntario que se pode contratar e instruccións sobre cómo proceder en caso de dúbidas ou avarías.

Finalmente, existe a posibilidade de contratar un seguro ou cobertura de Servicio Integral de Reparación. Premendo na ligazón pode consultarse toda a información sobre condicións e características do mesmo.