ACTUALIZACIÓN - NOVAS 2º ESO (xoves 29 de abril 2021)

Comunicamos que MAÑÁ, VENRES 30, PROCEDEMOS Á REAPERTURA DE AULAS EN 2ESO A, exclusivamente PARA O ALUMNADO QUE XA RECIBIU A SÚA PCR NEGATIVA, que neste momento son xa case todos.

A situación, en 2ESO, por grupos, queda logo ACTUALIZADA da seguinte maneira:

• 2ESO A: VOLTA ÁS AULAS MAÑÁ VENRES 30, salvo o alumnado que aínda non fixo/obtivo PCR negativa (tan só un).
  • 2ESO B: confinamento ATA VENRES 7 DE MAIO, incluído (cando se cumpren 10 días desde o último contacto con positivo, e sempre previa alta da CSC).
  • 2ESO C: confinamento ATA VENRES 7 DE MAIO, incluído (cando se cumpren 10 días desde o último contacto con positivo, e sempre previa alta da CSC).
  • 2ESO D: VOLTA ÁS AULAS en breve, cando todo o alumnado do grupo teña PCR negativa (faltan 4 alumnos).
  • 2ESO E: confinamento ATA LUNS 3 DE MAIO, incluído, e sempre previa alta da CSC.

Non houbo tampouco comunicación de ningún novo caso, así que a situación do centro permanece igual cá onte, con 10 positivos (9 en 2ESO e 1 en 4ESO).

Seguiremos actualizando esta información a través da aplicación Abalar Móbil, nesta páxina web e no Instagram do IES.