II Concurso Xuvenil de Microrrelatos: Amnistía Internacional

Nerea Gómez González, alumna de 2º BAC D, resultou gañadora do premio do xurado e do premio ao relato máis votado nas redes, no II Concurso de Microrrelatos Xuvenil convocado pola Rede de Escolas de Amnistía Internacional Vigo. A entrega de premios, que contou coa presenza da politóloga e activista cultural sirio-galega Nour Al-Hussen Villa e a do escritor Francisco Castro Veloso, tivo lugar o pasado 31 de Marzo na sede de Afundación, en Vigo.

PARABÉNS NEREA!

Gañadora

Entrega premios

RELATO GAÑADOR

Hijos de la tierra,
de la misma madre que os imponéis barreras,
que os separáis,
que muchas veces os menospreciáis.
Hijos que matan con vallas y balas, que arrestan personas y dignidades.
Hijos que decís quereros mientras odiáis.
Niños de mamá que rompéis sueños, familias y vidas. Que no sabéis ver la desesperación en los ojos.
Podréis seguir levantando todos los muros que queráis,
pero recordad que habéis decepcionado a mamá.
Quizá hablar de fronteras se nos quede demasiado grande
cuando no sabemos comportarnos ni con el de la puerta de enfrente.
Criados en sociedades individualistas que nos enseñan que nuestro ombligo es lo primero.
Malditos súbditos de la realidad que acecha al mundo.
Malditos que ni entre vosotros os ayudáis.
Malditos dando lecciones de moral en las que vosotros falláis.
Mirad a los ojos a esas familias, a esos niños, a esos padres desesperados. A esos perseguidos por defender una idea digna, a esos que huyen de la miseria, a esos que sólo quieren huir del mundo que vosotros no conocéis.
Miradlos, miradlos a todos a los ojos y decidles que no pasarán.
Cerrad vuestras puertas con llave, no vaya a ser que os entre un pedazo de humanidad.

Nerea Gómez González

2º BAC D

Cartel concurso

A campaña a favor dos refuxiados que Amnistía Internacional está a levar a cabo nos centros da Rede de Escolas presta o título ao concurso, dirixido a alumnos de Institutos de Ensino Secundario da provincia de Pontevedra: “Primeiro as persoas, logo as fronteiras”. O obxectivo é concienciar ao alumnado da necesidade da súa implicación na defensa dos Dereitos Humanos e convidalos a reflexionar sobre a crecente crise de refuxiados que o mundo está a vivir nos últimos anos.