Normalización Lingüística

Magosto 2019

Entramos na semana do Magosto.

Aquí vos deixamos o programa de actividades. Non deixedes de desfrutar dos artistazos que nos acompañarán. Se premes na imaxe poderás escoitar uns petiscos musicais:

Ariel Ninas

Ariel Ninas. Zanfona. Ofrecerá un miniconcerto didáctico de Cantos de cego ás 12:15h no Salón de Actos. E a partir das 12:45h, no Patio, magosto para todxs e concerto de música tradicional galego-portuguesa coa banda Senhora Assem.

Laura Lamontagne

E a partir das 13:30h concerto de Laura LaMontagne e Pico Amperio. Música electrónica sobre textos da literatura medieval galego-portuguesa e do Rexurdimento.

Aula virtual de normalización lingüística

Pinchando na imaxe podes acceder á aula virtual de normalizacion lingüística

O equipo de normalización

Para comezar ben o ano 2018, querémonos presentar. O EDNL do IES Ricardo Mella está formado por 9 profesores de distintos departamentos e uns 15 alumnos. A nosa teima é darlle visibilidade ao galego no noso centro. Para iso contamos con reunións todos os luns no recreo no departamento de Tecnoloxía no que falamos de todo tipo de temas, argallamos actividades para fomentar o seu uso no centro e aportamos ideas para fortalecer a súa presenza entre o alumnado.

O galego mola!!!

Mólache o galego?

Os luns no recreo reunímonos no Departamento de Tecnoloxía para falar en galego de multitude de temas: cine, música, a vida cotiá, os nosos gustos...

Anímate a compartir as túas inquedanzas connosco!!

EU FALO ASÍ

REGUEIFAS

O Pinto d´Herbón e O Caruncho, na súa salsa

Mapas lingüisticos