MARZO SEN FRONTEIRAS PREMIADO EN BRUXELAS

Hoxe, 24 de novembro de 2017, o noso centro educativo recibíu unha mención especial polo proxecto MARZO SEN FRONTEIRAS, realizado o curso pasado. O premio foi entregado aos autores do proxecto, Concepción Pérez Alonso e Luís Garrigós Villalba, en Bruxelas no transcurso da  European Vocational Skills Week.

Parabéns ao alumnado e ao profesorado do Ciclo Superior e a todos os centros participantes.

(Podes facer clic sobre as imaxes para amplialas)

As imaxes recollen o diploma acreditativo da concesión do mesmo que ven asinado pola Comisaria europea de Emprego, Asuntos Sociais, Habilidades e Mobilidade Laboral, o momento da entrega do premio e aos dous profesores que foron a Bruxelas a recollelo.

Marzo sen fronteiras é un proxecto integrado no que o alumnado do Ciclo Superior de Actividades Físicas e Deportivas ten que configurar  as actividades a realizar todos os mércores do mes de marzo con diferentes colectivos de persoas con discapacidade da comarca do Salnés. Están a cargo non só do deseño e preparación das actividades senón tamén da busca de patrocinadores, do deseño dos cartaces, do catering e da monitorización de cada unha das sesións. É un traballo en grupo moi enriquecedor. A finalidade destas actividades é mellorar a calidade de vida destas persoas por medio dunha actividade física lúdica e estimulante.

Aquí podes ler a nova publicada pola Xunta :

(Preme nas iconas)

1    2

RADIO

RECEPCIÓN NO CONCELLO DE VILAGARCÍA :

Para ver imaxes do Marzo sen Fronteiras premiado podes facer clic nestas ligazóns ou visitar o album de fotos de outros cursos anteriores.