UN ANO MOI MUSICAL

DEPARTAMENTO DE MÚSICA

(CURSO 2013-14)

Neste curso 2013-14 o alumnado de Música realizou varias saídas entre as que podemos sinalar as seguintes:

• O alumnado de 2º E.S.O saíu o día 20 de febreiro ao concerto didáctico de percusión Odaiko nas escolas celebrado en Auditorio Centro Social N.C.G. Completaron a saída cun Roteiro Castelao .
  • Por outra banda, o alumnado de 4º E.S.O. e de 1º Bacharelato puido disfrutar na Coruña o 14 de febreiro, día dos namorados, do concerto didáctico A Bela Durminte interpretado pola Orquesta Sinfónica Galicia, na Coruña. Seguidamente fixeron unha visita didáctica ao Domus e ao Aquarium.
  • Entre o 5 e o 8 de marzo, o 2º Bacharelato de Música, Danza e Artes escénicas fixo unha viaxe a Madrid cunha axenda moi apretada:

* Concerto didáctico: Sherezade interpretado pola Orquesta Sinfónica del Teatro Real

* Musical O Rei León no Teatro Lope de Vega.

* Ópera Orfeo de Gluck no Teatro Real.

* Flamenco  en vivo: Tablao Corral de la Morería (Canto,guitarra e danza).

* Visitas ao Museo do Prado (visita guiada colección 15 Obras Mestras), ao Museo Thyssen e no Matadero Madrid ao Centro Creativo Contemporáneo

VER GALERÍA DE IMAXES