CONCURSO DE DEBATE DA FUNDACIÓN BARRIÉ

As nosas alumnas Carla, Noa, Alicia e Carmen e o noso alumno Brais de Bacharelato, estiveron o pasado un, dous e tres de febreiro no concurso de debate da Fundación Barrié. A pregunta do debate era: O saber científico-técnico recibe máis apoios institucionais que as humanidades ou o arte: ¿o coñecemento debe valorarse en función da súa utilidade?

O día un tiveron os seus tres primeiros debates de clasificación, saindo in victos e coas puntacións máis altas de ese día. Quedaron así no cuarto posto da clasificación xeral. O día dous asistiron aos oitavos e tamén sairon gañadores. Mais o terceiro día, a sorte non foi con eles e tristemente non pasaron dos cuartos, pero xa é un logro chegar onde chegaron. Damoslle a enhoraboa e damoslle forzas para a súa participación no Parlamento Xove.

Fai clic sobre as imaxes para aumentalas