"Mundo refugallo", na VI Mostra de Teatro Escolar Olimpio Arca Caldas

A Asociación Cultural “Vagalumes”, con motivo da conmemoración do aniversario de Olimpio Arca Caldas, e dentro do seu compromiso coa continuidade do seu labor de renovación pedagóxica e dinamización cultural, presenta a VI Mostra de Teatro Escolar que leva o nome do homenaxeado. Promotor deste tipo de actividade no ensino.

Estas xornadas levaranse a cabo o 27 e 28 de novembro ás 18:30 h. no Teatro Principal da Estrada. Co seguinte repertorio de obras:

Luns, 27 de novembro, ás 18:30 h.

• "Sobrevoando a Estrada". CEIP do Foxo
    • O tupé non era tal. Baseada no libro/conto A voda do galo Pinto. CEIP Villar Paramá
    • Dez vagalumes de Xoán Babarro. CEIP Pérez Viondi
    • Eu tamén fixen ouigha co espírito de Castelao. Adaptación de relato de Séchu Sende. IES Antón Losada Diéguez

Martes 28 de novembro, ás 18:30 h.

• A propósito dos bicos.. CEIP Figueiroa
    • "Xuntos podemos" CEIP Cabada Vázquez
    • "A viaxe de farrapos" de Carlos Labraña. CEIP Oca
    • Mundo refugallo. É unha adaptación de dúas obras de Paula Carballeira: "Somos os monstros" e " O refugallo" IES Nº 1.

A entrada é libre e gratuíta ata completar a capacidade da s