O xadrez segue a dinamizar os recreos

Torneo de Xadrez (abril 2023)

O xadrez nos recreos segue reunindo un bo número de alumnos e alumnas na Biblioteca e esta semana rematou un novo ciclo, como non, con torneo. De mans do seu profesor de Xadrez, Roberto, os alumnos Rodrigo Folgar, Aarón Basteiro, Aarón Zamar e Saúl Otero recibiron as medallas que os acreditan como os xogadores máis avanzados nesta última fase.
Pero esta é unha actividade que vai moito máis alá: axuda a mellorar a concentración, o pensamento lóxico e a creatividade, mais tamén a gañar autoestima e confianza, a superar problemas de comunicación..., e (se cadra) o máis importante, favorece a empatía e o respecto entre todos e todas.
Así que non queda máis que darlles a noraboa a todos os participantes e expresar o noso agradecemento a Roberto polo seu labor.