MATRÍCULA ABAU PARA OS ALUMNOS QUE APROBAN 2º BACHARELATO en MAIO de 2024

CURSO 2023/24

Alumnos bacharelato

Os alumnos de 2º de bacharelato que aproben todas as materias en MAIO de 2024, antes de matricularse para a ABAU teñen que facer o depósito para o TÍTULO DE BACHARELATO.

Importante: O pago do título ten que facerse a partir da data de avaliación (15 de maio de 2024)

Documentación necesaria:

·    Fotocopia DNI

·    Recoller na secretaría do centro un impreso para pagar nunha entidade bancaria a seguinte cantidade:

Ordinaria:  54

Familia Numerosa: Categoría xeral:  27,03 €  -  Categoría especial: 0 € (TRAER FOTOCOPIA CARTILLA Fª Nª. actualizada).

Tamén se pode realizar o pago telemático dende a web de  Axencia Tributaria de Galicia (ATRIGA):

Os códigos para cumplimentar o impreso son os seguintes:
Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional ...................................... Código: 07
Delegación de Servizos Centrais .................................................................................. Código: 13
Servizo de Ensino Medio ............................................................................................. Código: 03
Taxa: denominación: Expedición de Títulos Académicos e Profesionais correspondentes as
ensinanzas establecidas pola LOE ................................................................................. Código: 302003

Obxecto da taxa: Título de Bacharelato

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Para matricularse na ABAU os aprobados en MAIO 2023  (Avaliación de Bacharelato para o Acceso a Universidade):

Matrícula:  16 e 20  de MAIO de 2024  (horario 9:15 a 13:45)

Lugar: Secretaría do centro.

Documentación necesaria:

·    Resgardo acreditativo de ter efectuado o depósito do título de bacharelato.

·    Cubrir impreso de matrícula da ABAU, que facilita o centro ou que se atopa  nun arquivo adxunto.

·       Impreso de prematrícula que lle será entregado por parte de secretaría para que o alumnado comprobe os seus datos persoais e académicos. Logo da súa comprobación, o alumno/a debe entregalo asinado xunto co resto da documentación no momento de matrícula na ABAU (comprobar tlfno. móbil e e-mail e comunicar os erros en secretaria)

·      Recoller na secretaría do centro ou descargar e cubrir  o impreso de  taxas da ABAU  para pagar na entidade bancaria elexida a seguinte cantidade:

-       Matrícula ordinaria:   63,67

-       Familia Numerosa 1ª - 2ª Categoría Xeral:  31,84 €  (Traer fotocopia da cartilla de  Fª Nª. actualizada)

-       Familia Numerosa Honra-Especial: GRATUITA (Traer fotocopia da cartilla de Fª Nª actualizada)

-   Persoal das Universidades do SUG (*): GRATUITA

(*) Serán beneficiarios de matrícula gratuíta o persoal docente e de administración e servicios, así como o seu cónxuxe e fillos, das Universidades do SUG . A gratuidade deberá acreditarse mediante certificación dos respectivos servicios de persoal  e por medio da Fotocopia do libro de familia.

- Persoas con discapacidade ≥ 33%, victimas actos terroristas ou victimas de violencia de xénero: GRATUITA.    Acreditarase mediante resolución administrativa.

Información sobre a ABAU e acceso a universidade: http://ciug.cesga.es

impreso_taxas_ABAU_bach_2024.pdf179.6 KB
impreso_matricula_ABAU_bach_2024.pdf279.3 KB