Movilidad de alumnos y personal de Educación Superior (KA103) 2015

"Movilidad de alumnos y personal de Educación Superior" (KA103) 2015

O IES Monte Castelo participa nun proxecto europeo dentro do Programa Erasmus + na convocatoria 2015. Dentro da acción clave 1 de "Movilidad de las personas por motivos de aprendizaje"  participamos no tipo de acción "Movilidad de Educación Superior entre países del programa" (KA103).

O número do proxecto é: 2015-1-ES01-KA103-013663

Neste proxecto alumnos de Ciclo superior realizarán 2 meses de formación nun país estranxeiro, neste caso Italia.

O IES Monte Castelo oferta 5 becas Erasmus para alumnos formación profesional de grado superior. Os participantes desta convocatoria son:

-Freire Ares, Sara (2º CS Saúde Ambiental)

-Méndez Carbón, Manuel (2º CS Actividades Físicas e Deportivas)

-Mourís Castro, Daniel (2º CS Actividades Físicas e Deportivas)

-Paredes Ferreiro, Marta (2º CS Saúde Ambiental)

-Penelo Dorado, Iván (2º CS Saúde Ambiental)

O 17 de marzo os alumnos/as participantes e o coordinador do proxecto Marcelino Luna  realizaron unha videoconferencia coa tutora italiana Manuela D'Andrea para informalos antes da súa viaxe a Potenza (Italia).