COÑECENDO A TERRA GUIADOS POLO ARRAIANO MAIOR

Un grupo de 40 alumnos e alumnas de 2 de Bac do Ies Monte Castelo de Burela visitaron  o día 2 de outubro a cidade de Ourense e diversas localidades do sur da provincia, entre elas Vilanova dos Infantes, Celanova e Bande. Baixo a coordenación da historiadora HERMINIA PERNAS OROZA  e das profesoras ISABEL MOJARDÍN E CARME COCIÑA,  a expedición saíu de Burela a primeira hora da mañá para visitar o centro de recursos Zooxenéticos do Pazo de Fontefiz e, despois de reunirse co Arraiano Maior, o lexicógrafo Isaac Alonso Estraviz, que lles fixo un roteiro didáctico pola zona momumental da cidade das Burgas. a expedición chegou ás 5 da tarde a Celanova para visitar o Mosteiro e a casa dos Poetas ( con lectura escenificada dun fragmento da Virxe do Cristal). Seguidamente dirixíronse a  Bande  para coñecer os restos do campamento romano e a igrexa visigótica  de santa Comba.
Coas últimas luces de día emprenderon a viaxe de regreso a Burela a onde chegron á 1 da madrugada.