CONFERENCIA DE PACO PIÑEIRO ÓS ALUMNOS DE 2º DE BAC

FRANCISCO PIÑEIRO GONZÁLEZ : ESCRITOR, DRAMATURGO, ENSAÍSTA, ACTOR...

Un dos autores de referencia da lteratura galega das dúas últimas décadas.

Os alumnos de 2º de BAC ( algúns ex-alumnos del) tiveron o privilexio de asistir a unha conferencia  na que nos explicou  a evolución do teatro na Mariña desde principios do século XX até os nosos días. Percorrendo cada concello desde Ourol a Ribadeo foi explicando a arte do teatro afeccionado, o labor das Irmandades da Fala na normalización do xénero, o cáseque silencio imposto polo réxime na posguerra, a lenta recuperación nos anos 80 e 90 e a situación dos grupos de teatro afeccionado na Mariña actualmente.

O PROFESOR  foi desenvolvendo coa súa didáctica estes últimos cen anos da nosa historia dramatúrxica, enganchando aos rapaces  co seu saber  e o seu discurso sempre ameno e optimista. Todos disfrutamos da súa lección maxistral.