Cartel Día mundial de lavado de manos

Día mundial de lavado de manos- 5 de maio

O luns 5 de maio no Hospital da Costa ás 12 da mañá realizarase un pegado simbólico de carteis referidos á campaña "Lavado de manos". O cartel foi elaborado pola alumna Vanessa Balseiro García de 2º de bacharelato de artes.

As 12:30 recepción por parte do persoal médico do Hospital da Costa aos alumnos/as de 1º e 2º de ESO e o profesorado participante no salón de actos do hospital. Despois recibirán unha charla informativa sobre a campaña de Lavado de manos coa que se prentende mentalizar á sociedade da importancia do lavado das mans como unha medida de eficacia comprobada para a disminución das infeccións asociadas ó cuidado da saúde (diarreas, gripes, hepatitis A … ) e, en definitiva, para facer unha vida máis saudable e segura.