DATAS DAS PROBAS DO DELF SCOLAIRE

No documento adxunto poden atopar as datas das probas colectivas do Delf Scolaire.

DATAS EXAMES OU ENTREGA DE TRABALLOS DE PENDENTES.- MAIO

No documento adxunto pódense consultar as datas dos exames e entrega de traballos de pendentes.

ADMISIÓN PARA O CURSO 2021/2022: LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO E EXCLUÍDO

Poden consultar as listaxes de admisión para o curso 2021/2022 en https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ ou no taboleiro de Secretaría no centro.

ENQUISA PARA A DIAGNOSE E SEGUIMENTO DA CONVIVENCIA ESCOLAR

De acordo co establecido no Decreto 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar, constituíuse o Consello para a Convivencia Escolar da Comunidade Autónoma de Galicia e aprobouse a Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2015-2020: educonvives.gal. No marco desta estratexia realizáronse no 2015 e no 2019 as enquisas de diagnose que permitiron identificar os puntos fortes e febles na xestión da convivencia e na resolución de conflitos nos centros educativos. Transcorrida esta etapa é necesario elaborar unha nova estratexia de convivencia para o período 2021-2025. Neste contexto, faise necesario a realización dunha nova enquisa de diagnose de convivencia de carácter censal e que terá unha periodicidade bianual.

O alumnado realizará a enquisa no centro. As familias recibirán o código de acceso á enquisa a través do alumnado.

- "Recollida de datos para o alumnado da ESO" en https://www.edu.xunta.gal/convobrig

- "Recollida de datos para o alumnado de BACH e CICLO" en https://www.edu.xunta.gal/convpost

- "Recollida de datos para as familias" en https://www.edu.xunta.gal/convfamil

CONCURSO FOTOGRÁFICO "VISIBLES E DIVERS@S"

BASES DO CONCURSO FOTOGRÁFICO “VISIBLES E DIVERS@S”

Realiza unha ou máis fotografías e participa no CONCURSO DE FOTOGRAFÍA “VISIBLES E DIVERS@S”. Para participar é requisito ser alumno/a do IES de Poio.

Envíanos fotografías sobre un feito, situación ou circunstancia que consiga expresar con especial sensibilidade e habilidade as diferentes maneiras de visibilización LGTB+.

Requisitos das imaxes: Deben ser orixinais, poden estar en branco e negro ou a cor e a técnica e formato será libre.

Presentación das imaxes e prazo:

O prazo para presentar imaxes rematará o luns 3 de maio ás 23.59h.

A imaxe ou imaxes deben enviarse como adxunto en .jpg, .jpeg ou .png ao correo: sementes.liberdade@gmail.com

No corpo do correo deben indicarse o nome e apelidos, o curso e grupo e un título en galego para a imaxe.

Cada persoa poderá participar cun máximo de tres fotografías distintas.

Premio:

Todas as fotos recibidas serán publicadas no noso perfil de Instagram (@sementesdeliberdade) sen autoría para que poidan ser votadas dándolle a gústame antes do fallo final do xurado e, despois, formarán parte dunha exposición no centro.

A foto gañadora será seleccionada por un xurado composto por:

- Dúas alumnas de Sementes de liberdade, asamblea feminista-LGTB do IES de Poio

- Unha persoa representante da Comisión de Igualdade do profesorado

- Silvia Díaz, concelleira de Igualdade do Concello de Poio

- Paula Andrés, fotógrafa profesional

O xurado terá en conta:

- A calidade técnica e compositiva

- A orixinalidade e idoneidade do enfoque da diversidade sexual

- A acollida da fotografía no Instagram @sementesdeliberdade (aínda que se terá en conta, valoraranse máis as anteriores cuestións)

A persoa gañadora recibirá como premio unha cámara instantánea (Fujifilm Instax Mini 11). A entrega do premio realizarase o 18 de maio.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DA CONVOCATORIA XERAL DE BOLSAS E AXUDAS AO ESTUDO PARA NIVEIS POSTOBRIGATORIOS NON UNIVERSITARIOS

Informámoslles que na páxina do Ministerio de Educación y FP foron publicadas as resolucións definitivas correspondentes ao curso 2020/2021 da Convocatoria Xeral de Bolsas e Axudas ao Estudo para Niveis Postobrigatorios Non Universitarios e da Convocatoria para Alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

As datas para a presentación de Recurso Reposición das dúas convocatorias son do 13/04/2021 ata o 12/05/2021, ambos días incluídos. No documento adxunto está o modelo de recurso de reposición que poden utilizar se o desexan.

A listaxe de alumnos que obtiveron bolsa na convocatoria figura no taboleiro de Secretaría.

ORIENTACIÓN ACADÉMICA SEN NESGO DE XÉNERO

O Departamento de Orientación pon a disposición do alumnado e das familias os seguintes recursos para unha orientación académica sen nesgo de xénero.

Orienta STEAM e xénero

EXAMES FINAIS 2º BACHARELATO - 2020/2021

No documento adxunto, achégase a programación de exames finais e recuperacións de 2º Bacharelato para este curso 2020/2021.

SESIÓN DE NARRACIÓN ORAL EN FRANCÉS

O Departamento de Francés organizou unha actividade de narración oral con Samuel Mountoumnjou. O alumnado achegouse á cultura francófona a través das historias contadas polo narrador camerunés.