Fondo solidario de libros

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL Curso 2024-25

DATAS DAS PUBLICACIÓNS DAS LISTAXES, ENTREGAS DOS VALES E ENTREGAS DOS LIBROS
HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO 09:30-13:30

Tanto os vales para adquirir material escolar como os lotes de libros serán entregados unicamente á PERSOA SOLICITANTE ou, no seu defecto, a unha persoa maior de idade autorizada pola solicitante por escrito.

12 xullo

Publicación da listaxe provisional (nº de exemplares adxudicados) de solicitudes admitidas e excluídasPódese consultar no taboleiro de anuncios do centro educativo ou na aplicación de Fondo Libros (con chave365 ou certificado dixital).

17 xullo

Publicación da listaxe definitiva (materias adxudicadas) de solicitudes admitidas e excluídas.

Entrega vales material e libros para 1º ESO

18 xullo

Entrega vales material e libros para 3º ESO

19 xullo

Entrega vales material para 2ºESO e 4ºESO (libros en setembro)

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS CURSO 2024-2025

Dende o 21 de maio e ata o 21 de xuño de 2024 está aberto o prazo para presentar solicitudes de participación do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar (modelo ED330B).

Hai dúas vías para facelo:

-Presencialmente no IES, recollendo o impreso de solicitude en conserxería (ou descargalo dende esta ligazón) e, unha vez cuberto entregándoo en administración.

-Na sede electrónica da Xunta de Galicia presentando a solicitude no seguinte enlace: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B&ano=2024&numPubAno=1&lang=es

As familias que non leven a cabo este procedemento NON TERÁN DEREITO aos libros do fondo solidario de libros do instituto.

Máis información na seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO

• MÉRCORES 6 DE SETEMBRO

Entrega dos lotes de libros do alumnado de 2º ESO

• VENRES 8 DE SETEMBRO

Entrega dos lotes de libros do alumnado de 4º ESO e do alumnado de 1ºESO e 3º ESO que non os recolleu en xullo.

Os vales para adquirir material escolar pendentes tamén se entregarán nas datas indicadas para cada nivel.

O alumnado da ESO recibirá tamén unha axenda escolar o primeiro día de curso.

Tanto os vales para adquirir material escolar como os lotes de libros serán entregados unicamente á persoa solicitante ou, no seu defecto, a unha persoa maior de idade autorizada pola solicitante por escrito

RECOLLIDA DOS VALES PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Os vales para adquirir material escolar serán entregados unicamente á persoa solicitante.

No caso de que a persoa solicitante non poida acudir ao centro nas datas indicadas para cada nivel e dentro do horario de atención ao público (09:30-13:30), poderá autorizar por escrito a unha persoa maior de idade para que recolla o vale no seu nome.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL Curso 2023-24

DATAS DAS PUBLICACIÓNS DAS LISTAXES, ENTREGAS DOS VALES E ENTREGAS DOS LIBROS
HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO 09:30-13:30

12 xullo

13 xullo

Entrega vales material para 2º ESO (apelidos A-L) Entrega dos libros en setembro

14 xullo

Entrega vales material para 2º ESO (apelidos M-Z) Entrega dos libros en setembro

17 xullo

Entrega vales material para 4º ESO (apelidos A-L) Entrega dos libros en setembro

18 xullo

Entrega vales material para 4º ESO (apelidos M-Z) Entrega dos libros en setembro

26 xullo

26 xullo

Entrega vales e libros 1º ESO (apelidos A-L)

27 xullo

Entrega vales e libros 1º ESO (apelidos M-Z)

28 xullo

Entrega vales e libros 3º ESO (apelidos A-L)

31 xullo

Entrega vales e libros 3º ESO (apelidos M-Z)

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO

MARTES 20 DE XUÑO - Devolución dos libros de texto de 1º ESO e 3º ESO

MÉRCORES 21 DE XUÑO - Devolución dos libros de texto de 2º ESO e 4º ESO

O alumnado debe traer o lote completo que lle foi entregado a inicio de curso xunto coa folla de devolución que se lle deu estes días. Esta folla debe estar asinada polo/a representante legal. Devolveráselle ao alumnado unha copia deste documento asinado e selado conforme se realiza a devolución.

ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO

• VENRES 2 DE SETEMBRO

Entrega de lotes de libros do alumnado de 2º PMAR e de 2º ESO e 4º ESO que non os recolleu en xullo. O alumnado de 4º ESO que recibiu incorrectamente os libros de Lingua Galega e Literatura tamén pode vir nesta data*.

• LUNS 5 DE SETEMBRO

Entrega de lotes de libros do alumnado de 1º ESO.

• MÉRCORES 7 DE SETEMBRO

Entrega dos lotes de libros do alumnado de 3º ESO.

Os vales de material pendentes tamén se entregarán nas datas indicadas para cada nivel.

O alumnado da ESO recibirá tamén unha axenda escolar o primeiro día do curso.

*Ante as dúbidas que poidan xurdir, informamos de que é moi pouco o alumnado de 4º ESO que recibiu incorrectamente os tomos de Lingua Galega e Literatura. A entrega correcta é a seguinte: tres tomos de Lingua Galega e Literatura divididos por trimestres (do 1 ao 4, do 5 ao 8 e do 9 ao 12). Se a entrega non se fixo deste xeito é cando deben achegarse ao centro o venres 2 de setembro pola mañá.

ENTREGA DE VALES PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR E ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO

Tras a publicación da listaxe provisional de solicitantes, infórmase das datas de entrega dos vales para adquisición de material e dos lotes de libros do fondo solidario.

1º ESO e 3º ESO

Entrega de vales:

- 1º ESO: mércores 13 de xullo e xoves 14 de xullo

- 3º ESO: venres 15 de xullo e luns 18 de xullo

Entrega de libros de texto: setembro

2º ESO e 4º ESO

Entrega de vales e libros de texto:

- 2º ESO: mércores 27 xullo (apelidos A-L) e xoves 28 de xullo (apelidos M-Z)

- 4º ESO: venres 29 xullo