Orientación académico-profesional

Participación do alumnado de 4º da ESO en "FormaMos"

O 11 de abril o alumnado de 4º da ESO participou na terceira edición da Mostra de Educación e Formación “FormaMos". A saída está encadrada dentro dos obxectivos do Plan de Orientación Académica e Profesional do centro onde, a través de diferentes obradoiros e exposicións, se brindou a posibilidade de informarse sobre as saídas formativas e laborais para o seu futuro. A mostra ofrecía un total de 80 expositores entre universidades, centros de Formación Profesional, centros de ensinanzas especiais, corpos e forzas de seguridade e protección cidadá, academias de idiomas ou asociacións e entidades de voluntariado. Resultou de grato interés e divertímonos moito.

Mesas redondas de emprendemento para o alumnado de ciclos

O luns 29 de maio, dentro das Xornadas de Orientación, celebráronse dúas mesas redondas de emprendemento para o alumnado de ciclos.

• Pola mañá o alumnado de 1º curso dos ciclos de FP da Familia de Sanidade (CM Farmacia e Parafarmacia, CS Dietética e CS Documentación e Administración Sanitarias) puido coñecer as interesantísimas experiencias de emprendemento profesional que nos presentaron Montse @monsetorresnutricionista e Uxía @dietaconcabeza.es e ás que lles agradecemos enormemente a súa visita e as súas achegas.
  • E pola tarde o alumnado dos ciclos de FP da Familia de Servizos Socioculturais e á Comunidade (CM Atención a Persoas en Situación de Dependencia e CS Educación Infantil) tivo o luxo de contar coa presenza de tres institucións referentes no sector e da nosa contorna como son o centro de día Os Cortizos, a escola infantil As Fillotiñas e Miudiño Sociedade Cooperativa Galega, ás que novamente lles agradecemos a súa participación.

Xornadas de Orientación

Xa comezaron as xornadas de orientación deste curso 2022/23. Estas xornadas, organizadas polo Departamento de Orientación do IES, lévanse a cabo co fin de ofrecer toda a información e asesoramento, ao alumnado e ás familias, de cara á toma de decisións académicas para o vindeiro curso escolar. No cartel tedes máis información sobre as sesións que se van desenvolver.

ORIENTACIÓN ACADÉMICA PROFESIONAL