Finalización da Semana da Ciencia en Galego coa Feira Científica "Non é Maxia... É Ciencia"

Hoxe rematou a SEMANA DA CIENCIA EN GALEGO organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e os departamentos da área de Ciencias (Física e Química, Matemáticas, Tecnoloxía, Bioloxía e Xeoloxía e Sanitaria) do IES de Chapela co obxectivo de mostrarlle á sociedade a variedade e riqueza da investigación científica que se realiza empregando a nosa lingua.

Ao longo da semana tiveron lugar 4 conferencias:

• "Chocolate, WiFi e buratos negros" de Felipe Gómez Cuba (UVIGO) para o alumnado de 3º ESO
  • “Reconstruíndo biomoléculas ancestrais considerando a xenética evolutiva” de Miguel Arenas Busto (UVIGO) para alumnado de Bacharelato e CM de Farmacia.
  • “Como funciona un Dron?” de Felipe Gil-Castiñeira (UVIGO) para alumnado de 1º e 2º de ESO.
  • “Matemáticas de moitas revolucións” de Carlos Mosquera Nartallo (UVIGO) para alumnado de 4º ESO.

Ademais, o venres 15 desenvolveuse a Feira Científica NON É MAXIA ... É CIENCIA. Nesta actividade 57 alumnas e alumnos voluntarios de diferentes cursos explicaron experiencias científicas con resultados sorprendentes relacionadas coa Física, a Química, as Matemáticas, a Tecnoloxía, a Bioloxía ou a área sanitaria. A feira estivo dirixida a todo o profesorado e alumnado do centro. Ademais, alumnado de 6º do CEIP Igrexa, CEIP Laredo e CEIP Alexandre Bóveda visitou a Feira Científica ao longo da mañá.

Pica na imaxe para acceder á galería de fotos.