I CONCURSO DE METEORRELATOS IES DE CHAPELA

logo logo

Dentro do programa MeteoEscolas, a Biblioteca de IES Chapela convoca o primeiro concurso de meteorrelatos coas seguintes bases:

1. PARTICIPANTES: alumnado do IES de CHAPELA.

2. Os textos serán de autoría propia.

3. MODALIDADE: linguas galega, castelá, inglesa ou francesa.

4. A TEMÁTICA versará sobre un (ou máis de un) fenómeno metereolóxico.

5. Extensión: os textos terán una extensión máxima de 200 palabras.

6. Entrega en papel na biblioteca. Incluiranse o título do meteorrelato; o nome e o curso do autor/a.

7. Prazo de presentación: ata o 31 de maio de 2023, ás 12:30 horas.

8. XURADO: composto por persoal do centro.

9. CRITERIOS: valorarase a orixinalidade, a creatividade, a calidade literaria e a adecuación ao tema do concurso.

10. PREMIO: Cheque para mercar no comercio local:

1º Premio: 50 €. 2º premio: 30 €. 3ª Premio: 20€.

11. ACEPTACIÓN DAS BASES:

A participación no concurso leva implícita a aceptación destas bases e do fallo do xurado. A organización queda facultada para resolver calquera continxencia non prevista nas bases. Os traballos presentados pasarán a formar parte do fondo do IES de Chapela, que terá completa liberdade para empregalos nas actividades docentes e didácticas que considere, de xeito gratuíto, mais mencionando a persoa autora.  As persoas que concursen responsabilízanse de que non existan dereitos a terceiros nas obras presentadas.