Visita do alumnado do CS de Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma

O pasado martes 4 de xuño, recibimos a visita do alumnado do CS de Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma do IES Teis acompañados de Luli, a súa mestra de “Programacións multimedia e dispositivos móbiles”. Puidemos ver as diferentes aplicacións que deseñaron e  desenvolveron froito da colaboración co noso centro ao abeiro do Plan Proxecta. Durante o recreo explicáronlle o seu traballo a todo aquel que se achegou ao vestíbulo do centro e despois, visitaron a nosa aula de informática onde deixaron que o alumnado de TIC I de 1º Bacharelato probase as súas aplicacións e resolvéronlle todas as dúbidas que foron xurdindo.

Gracias pola visita e polo magnífico traballo. Agardamos seguir traballando con vos en futuras actividades.”
 App Comida cardiosaudable  CS Aplicacións Informáticas 2
 CS Aplicacións Informáticas 3 CS Aplicacións Informáticas 4