Destino Bruxelas

Este curso o departamento de inglés participou de novo no concurso de tradución da Comisión Europea Juvenes Translatores. A proba tivo lugar no mes de novembro e presentáronse seis alumnos/as de 2º de Bacharelato.

juvenes_translatores_2018

Onte, 4 de febreiro, anunciáronse os nomes dos gañadores do concurso 2018 – un por país membro da Unión Europea - e recibimos a gran noticia de que un ano máis o IES de Brión é o Centro da gañadora en España ….

Sara Picos Gómez

No mes de abril, Sara viaxará a Bruxelas para participar na ceremonia de entrega de premios na Comisión Europea. Congratulations!

A nova na prensa:

Sara Picos Gómez, alumna del IES de Brión, ganadora de un premio de la Unió Europea. La voz de Galicia, 05/02/2019

A alumna do IES de Brión Sara Picos Gómez, única española distinguida co premio "Juvenes Translatores" da comisión europea. Compostela24h.05/02/2019

Sara Picos gana el premio europeo de Juvenes Translatores desde Brión. El correo gallego, 05/02/2018