Actividade: Coñece as túas institucións

O departamento de Filosofía, en colaboración co de Galego, organiza unha actividade, que promove a Consellería  de  Cultura,  Educación  e  Ordenación  Universitaria,  en  representación  da Xunta  de  Galicia  e  o  Parlamento  de  Galicia, denominado Coñece as túas institucións.

A actividade comprende un Programa didáctico que se desenvolverá dentro  das  aulas,  mediante  a  entrega  dos  materiais  de  traballo  proporcionados  polas institucións  asinantes  do  convenio, e unha visita didáctica ás sedes de ambas institucións co obxectivo de que o alumnado poida coñecer de primeira man o funcionamento do Parlamento e da Xunta e comprenda a separación de poderes propia das democracias.

As visitas didácticas terán lugar o martes 18 de decembro entre as 9.00 e as 14:00. Ambas  as dúas  institucións  asinantes do  convenio  de  cooperación  financiarán,  con  cargo aos seus respectivos orzamentos, as expedicións de transporte do alumnado e profesorado acompañante dos centros de ensino público participantes, dende o centro educativo, ata as sedes de ambas institucións e o regreso ao orixe.