Nadal de cine 2015

Neste nadal decoramos o noso IES co árbol, co Belén e coas postais do concurso organizado polo ANPA.

Ademáis houbo unha divertida saída; Claudia Priegue, alumna de 2º B, deixounos este comentario:

" O 19 de decembro de 2015 realizamos unha excursión o primeiro ciclo da ESO xunto co IES de Culleredo. Só poideron asistir os alumnos con boa conduta, é dicir, que tiveran menos de dous partes no trimestre. A iniciativa partiu do equipo de Convivencia do noso instituto.

A película elixida foi "Los juegos del hambre, Sinsajo parte II", emitiuse en Yelmo Cines de Espacio Coruña. Para a saída empregáronse bastantes autobuses, dúas salas de cine, unha para primeiro e outra para segundo. Cada clase estivo acompañada do seu titor.

A min esta experiencia gostoume moito, paseino moi ben cos meus amigos, foi un día diferente á rutina de sempre. Ir de excursión en bus cos meus amigos encantoume.

¡¡ Oxalá haia máis excursións así !! "

FOTOS PARA LEMBRAR