CRUZ VERMELLA

TALLER CRUZ VERMELLA

A Cruz Vermella achegouse ás escolas do C.R.A. para realizar un taller sobre os xogos e os xoguetes.

Ao longo do xoves e o venres, Eva e Mónica foron as voluntarias encargadas de traernos a reflexión sobre os nosos xoguetes: se hai xoguetes de nenas e nenos, cales son os nosos xoguetes preferidos, se nos gusta xogar solos ou con outros nenos,...

Despois de falar un pouco, fixemos unha dinámica na que unicamente tiñamos para xogar o noso propio corpo e a nosa imaxinación.

Tamén elaboramos un pequeno xoguete cunha folla de papel para divertirnos soprando.

Moitas gracias a Eva e a Mónica polo seu traballo.

Imaxe de AnaFernandez

RETRINCOS DE HISTORIAS!

Con motivo do 25N a comunidade educativa do CRA PONTE DA PEDRA fixemos unha exposición no Mercado Municipal de Carballo co que pretendemos poñer de manifesto o rexeitamento contra a violencia cara á muller.

Neste proxecto conxunto traballamos unidas a familia e a escola durante o mes de novembro a través de pequenos relatos e vivencias de mulleres importantes que constrúen a historia das nosas vidas.

Para iso, cada neno e nena, nalgúns casos acompañados delas, achegaron á escola unha prenda de roupa representativa desa muller, resaltando o papel dela no seu crecemento emocional.

Logo da achega, e a través dunha quedada conxunta, as familias e os nenos e nenas cortaron e uniron retrincos desas prendas que son a base da instalación interactiva da que pretendemos que todos e todas participedes deixando un retrinco da vosa historia.

Imaxe de Beatriz

Agradecemento á Fundación Barrié

Esta semana comezamos coa formación de profesorado na nosa sede. O luns contamos con Chema Mesías que nos ensinou a provocar aprendizaxes a través da arte e o martes foi o turno de Patricia, mestra do CEIP Fogar, que nos axudou a entender como se xestiona Erasmus +. Grazas á Fundación Barrié agora contamos con dous canóns que fan que a formación na sede sexa un éxito, así que desde aquí queremos agradecerlles o apoio e a axuda que nos prestaron.

Moitas grazas.

Imaxe de AnaFernandez

MONSTROS CON MAZORCAS

A semana do Samaín os nenos e nenas trouxeron ás aulas monstros feitos con mazorcas de millo para facer unha exposición e decorar as escolas.

O resultado foi maravilloso, auténticas obras de arte feitas con moita imaxinación.

Moitas grazas familias!!

MAGOSTO 2019

O mércores 30 de outubro celebramos o magosto. Como é costume nos últimos anos, a xuntanza fixémola na escola de Cances onde, ademais de merendar castañas asadas,organizamos diferentes xogos.

Foi unha xornada chea de diversión e movemento.