« Xuño 2021 »

• No upcoming events available

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA CURSO 21/22

MATRÍCULA 21/22

O prazo para a formalización da matrícula do vindeiro curso abrangue desde o día 20 ata o 30 de xuño.

Deberá entregarse na sede do CRA, o formulario de matrícula (Anexo III) xunto coa documentación que se detalla a continuación:

- ANEXO III (documento formalización matrícula).

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Fotocopia de cartilla de vacinacións.

- Unha fotografía tamaño carnet.

- Impreso das autorizacións.

- Enquisa Galego Equipo de Dinamización Lingua Galega.

O horario de atención ao público é de 10 a 13h de luns a venres.

FONDO SOLIDARIO LIBROS TEXTO, AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR (código do procedemento ED330B)

Publicada a Orde do 6 de maio de 2020(DOG do 20) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria(...) para o curso 21/22.

As familias que desexen solicitar ditas axudas poden cubrir o procedemento ED330B ou o impresos de solicitude (ANEXOS), e informarse na circular relativa ao fondo solidario de libros de texto (3º EP no 2020-2021) e na circular relativa as axudas para libros de texto (1º e 2º EP no 2020-2021)

Prazo de presentación: A presentación de instancias será ata o 22 de xuño do 2020 (inclusive).

Horario da secretaría:

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Faise pública a lista definitiva de admitidos.

Dado que o número  de solicitudes foi inferior ao número de prazas, todas as solicitudes foron aceptadas.

Lembrade formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

Próximamente publicaremos cal é a documentación necesaria para adxuntar coa matrícula.

ADMISIÓN LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Xa está publicada a lista provisional de admitidos na sede

do C.R.A. Ponte da Pedra.

Poderedes consultar esta información chamando ao teléfono

981 703 403.

Tamén se pode consultar a listaxe a través da aplicación

admisiónalumnado coa chave 365 ou certificado dixital.

Todas as solicitudes presentadas están admitidas; xa que, o

seu número non superou ao de  prazas ofertadas.

A formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Nese mes publicaremos na nosa páxina a documentación precisa

para realizar este trámite.

ADMISIÓN CURSO 2021-2022

· Calendario :

Prazo Presentación Solicitudes de Admisión: Do 1 ao 22 de marzo ás 14:00h.(Entregar na secretaría da sede (// Anexo II , ou na aplicación online(2.2.2) , ou na Sede Electrónica (do 1 ao 20 de marzo)// + libro de familia ou DNI do alumno/a, así como certificado de escolarización e convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso) .

Prazo Presentación Documentación Xustificativa: Do 25 marzo ao de 14 abril ás 14:00h.(cando a demanda de prazas sexa superior á oferta deberase presentar documentación: padrón, ...)

Publicación listas provisionais de admitidos e non-admitidos: Antes do 25 de abril Prazo reclamación: 5 días hábiles a partir do día seguinte a súa publicación.

Publicación listas definitivas de admitidos e non-admitidos: Antes do 15 de maio Prazo de reclamación: un mes a partir do día seguinte a publicación deberá presentar recurso de alzada ante a xefatura territorial.

Formalización de Matrícula: Do 20 ao 30 de xuño (presentación do anexo III)

· Centros adscritos:

CEIP FOGAR: Escolas de Mirón e Rega

CEIP BERGANTIÑOS: Escolas de Cances, Sísamo e Xoane

CEIP GÁNDARA-SOFÁN: Escolas de Artes e Berdillo

· Área de Influencia:

A área de influencia das escolas do CRA Ponte da Pedra son as parroquias onde se atopa cada escola.

Zona limítrofes: ver mapa.

Outra información: Resolución da Xefatura Territorial de Educación da Coruña de data 24/2/16 sobre a modificación de áreas de influencia do concello de Carballo.

· Nota informativa:

Cada alumno/a so pode presentar UNHA ÚNICA SOLICITUDE no centro que solicite praza en primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle

O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

O alumnado que ten reservada nun centro (adscrito), se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia a reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión

A falsidade nos datos achegados poderá determinar a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

O C.R.A. Ponte da Pedra non dispón de servizos complementarios de transporte nin comedor.

No C.R.A. Ponte da Pedra existen Seccións Bilingües nas aulas de Educación Primaria de Sísamo e Verdillo.

· Prazas vacantes ofertadas para o curso 2020/2021:

· Horario de atención e recollida:

Luns

Mércores

Xoves

Venres

9:00- 9:50

9:50 - 10:40

10:40 - 11:30

11:30 - 12:00

12:30- 14:00

Tarde dos Luns de 16:00 a 17:00

Para solicitar más información e entregar toda a documentación deben obrigatoriamente dirixirse á Dirección na Sede do CRA:

· Avda. Vázquez de Parga 119 bl2, 1º D           Tlf:981.703.403

· Normativa Reguladora:

* Decreto 254/2012, do 13 de decembro: Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

* Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado.

* Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

* Orde do 18 de decembro de 2020 que modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

*Instrucións da Dirección Xeral de Centros e R.R.H.H. do 24 de febreiro de 2021.

* Resolución do 25 de febreiro de 2021 do sorteo das letras de desempate (1º apelido son as letras "W" e "S"; 2º apelido as letras "B" e "F".)

* Información sobre o baremo.

* Información baremo criterio complementario