blogue debggon

Listaxe Definitiva Fondo Solidario de libros de texto para alumnado ESO curso 2020/21

Publícanse as listaxes definitivas do alumnado admitido no Fondo Solidario de libros de texto da etapa de Educación Secundaria Obrigatoria.

Pódense consultar da seguinte forma:

a) Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación fondolibros DNI coa Chave365.

b) Presencial: No taboleiro de anuncios da Secretaría do centro ou chamando aos teléfonos  881 866 801/ 881 866 807 en horario de mañá de 9:00 h á 14:00 h.

A entrega do vale de material entregarase a partir do 7 de setembro.

Listaxe provisional Fondo Solidario de libros de texto para alumnado ESO curso 2020/21

Publícanse as listaxes provisionais do alumnado admitido no Fondo Solidario de libros de texto da etapa de Educación Secundaria Obrigatoria.

Pódense consultar da seguinte forma:

A entrega do vale de material entregarase a partir do 7 de setembro.

Listaxe definitiva do Fondo Solidario de libros de texto para a Etapa de Educación Primaria curso 2020/21.

Publicase as listaxes definitivas do alumnado admitido no Fondo Solidario de libros de texto da etapa de Educación Primaria.

Podense consultar os libros asignados da seguinte maneira:

a) Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación fondolibros coa  Chave365.

b) Presencial: No taboleiro de anuncios da Secretaría do centro ou chamando aos teléfonos  881 866 801/ 881 866 807 en horario de mañá de 9:00 h á 13:00 h.

A entrega do vale de libros e o vale de material entregarase a partir do 1 de setembro.

Listaxe provisional da Etapa de Educación Primaria do Fondo Solidario de Libros de Texto curso 2020/21.

Publicase as listaxes provisionais do alumnado admitido no Fondo Solidario de libros de texto da etapa de Educación Primaria.

Podense consultar da seguinte forma:

a) Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación fondolibros DNI coa  Chave365.

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2020/21

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR E PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O CURSO 2020/2021

A Consellería Educación, Universidade e Formación Profesional mediante a  Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21

FACENDO A DISTANCIA MÁIS PEQUENA.

PROPOSTA 40. FELIZ VERÁN!

Queridas familias!

Que artistas sodes! Aquí vos vai a recompilación de landart e os debuxos cos nosos mellores desexos para este verán, desfrutádeo moito sendo responsables, para que en setembro poidamos volver á escola do mellor xeito posible.

Unha aperta enorme!

Audición e Linguaxe. Xoves 18 de xuño.

Ola bichiños!!!

Pois hoxe si que si...última entrada!

Aquí vos deixo o enlace para ver a nosa última aportación deste curso ao blogue. https://ptealcpicernadasdecastro.blogspot.com/2020/06/todo-o-bo-se-acaba-pero-isto-continua.html

Todo queda dito aí, pero quero recalcar o contentas que estamos as profes co voso traballo e o moito que vos imos botar de menos este verán… aproveitade para disfrutar e descansar moito!

Vémonos pronto!

Milleiros de biquiños e apertas.

Fátima.

Audición e Linguaxe. Martes 16 de xuño.

Ola bichiños!!!

Como estades? Hoxe, para ir rematando xa coas actividades dende o blogue propoñémosvos una actividade moi interesante para traballar a atención e a pronunciación de palabras, botádelle un ollo aquí: https://ptealcpicernadasdecastro.blogspot.com/2020/06/pero-ti-es-igual-ca-min.html

Ademais, quero contarvos unha cousa…a Señora Lingua está moi disgustada porque pensaba que non se ía poder despedir de vós en condicións pero…estamos argallando algo para que poidades verbos de novo, estade atentas e atentos ao blogue o xoves!!!

Biquiños a moreas!

Fátima.

PROPOSTA 39. O CURSO CHEGA A SÚA FIN!

Queridas familias,

Co comezo desta semana remata este curso cun final tan inesperado como amargo para todos e todas. A situación que estamos a vivir impídenos facer un fin de curso en condicións, toda a comunidade educativa ansía unha normalidade que nunca chegou e que teremos que adiar a setembro.

Estamos seguros/as de que a espera vai valer a pena, non so en termos de seguridade e a saúde, senón porque o reencontro vai fortalecer os vínculos que os nenos e nenas teñen establecidos entre eles e cos mestres.

Estamos moi tristes por ter que finalizar o curso desta maneira, pero á vez moi agradecidos pola vosa axuda, colaboración e comunicación con nós ao longo destes meses. MOITAS GRAZAS!

Para que todos nos quedemos cun bo sabor de boca e seguindo á vosa disposición para o que necesitedes, o que vos propoñemos esta semana é moi sinxelo. Debedes pedirlle aos nenos/as que fagan un debuxo sobre o cole, envialo ao noso correo e rematar este curso cunha recompilación das vivenzas que deixamos de vivir estes catro meses no centro. Para que teñamos debuxos de todos os nenos e nenas de infantil, deixámosvos toda esta semana (enviádenolo antes do xoves 18) e subirémolo o venres. Animádevos! Apertas.