Semana de portas abertas do 10 ao 14 de xuño!!!

Semana de Portas abertas do 10 ao 14 de xuño en horarios de 10:00h a 12:00h e de 18:00h a 20:00h. Poderedes visitar o centro, coñecer as nosas especialidades e haberá persoal de cada familia profesional para asesorarvos mellor Sonrisa

Curso de Manexo de Plataformas Elevadoras 2024

Está aberto o plazo de inscripción para o Curso de Manexo de Plataformas Elevadoras (8 horas) para o alumnado e persoal do centro.

Son duas sesións, unha de 4 horas cos riscos específicos que se realizará nunha plataforma virtual e outra de carácter práctico. A data da sesión práctica será a escoller entre os días 20, 21 de xuño (e 22 se sodes moitos).

Os interesados debedes apuntarvos ate o día 4 de xuño de 2024. Apúntadevos porque non se admitirán inscripcións posteriores.

O coste será de 35€. Enviaremos por emails as instruccións para a formalización do pago.

O enlace para inscribirse no Curso de Manexo de Plataformas elevadoras é: https://forms.gle/QrE8pv8GMcNKecgB7

E obrigatoria a superación da parte teórica e a práctica. A parte práctica farase en grupos reducidos por quendas. Os grupos e días se coordinarán en vicedirección e secretaría tras formalizar o pago.

Non hai límite de plazas e poden inscribirse alumnos de 1º, segundo, modular e AFD, profesores e persoal do centro.

Premiados no Concurso: "A túa idea nun minuto”

E as ideas premiadas neste curso son:

1º-Premio: “Converter desfeitos en feitos”  (300€) -  Samuel Ántón Fernández , do CM de Embarcacións de Recreo.

2º-Premio: “Fénix Eco3D” (150€) - Santiago Gómez García, do CS Sistemas electrotécnicos y automáticos.

3º-Premios (50€):  dúas ideas premiadas:

Parabéns!!

E grazas a tod@s por participar!

MOVILIDAD ERASMUS+ DE PROFESORADO A PORTUGAL

Durante los días 14 y 15 de mayo, los profesores Fran Sedes, del departamento de Transporte y Mantenimiento de Vehículos, y Jorge Soneira, del departamento de Fabricación Mecánica, realizaron una movilidad Erasmus+ a Portugal, dentro de los proyectos 2022-ES01-KA131-HED-000060216 y 2023-1-ES01-KA131-HED-000120415. Allí visitaron las instalaciones del Instituto Politécnico do Cávado e do Ave (IPCA), en Barcelos, en el que se imparten ciclos superiores de sus familias profesionales y donde pudieron conocer más sobre los ciclos que allí se imparten, así como sobre las características del sistema educativo portugués.

Algunas fotos de su movilidad Erasmus+:

Con la intermediación del IPCA, Fran y Jorge visitaron también la empresa iPlastika, que fabrica componentes de plástico para la industria del automóvil:

Agradecer a João Arantes, Coordinador de Relaciones Internacionales del IPCA por su colaboración. Muito obrigados!

MOVILIDAD ERASMUS+ DE PROFESORADO A FINLANDIA

Entre los días 13 y 16 de mayo, las profesoras Elena García Rodríguez, Marta Pérez Durán y Marta Pérez Lozano, del departamento de Energía y Agua, realizaron una movilidad Erasmus+ a Finlandia (dentro de los proyectos 2023-1-ES01-KA121-VET-000120323 y 2023-1-ES01-KA131-HED-000120415), donde visitaron tres centros educativos: Vocational Education Centre JEDU en Nivala, Tampere Adult Education Centre TAKK en Tampere y Tavastia Education Consortium en Hämeenlinna. Allí se encontraron con nuestros contactos en Finlandia, que les mostraron las instalaciones de sus centros y les explicaron las características de su sistema educativo y de los ciclos que imparten.

Os mostramos algunas fotos de su estancia:

Nuestro agradecimiento a sus anfitriones: Kibi Peltok (Nivala), Annika Jokivuori (Tampere) y Elina Kanerva (Hämeenlinna), por su disponibilidad y colaboración. Kiitos!

SESIÓNS INFORMATIVAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE DENDE CICLO SUPERIOR

Cursos de Formación para desempregados

Xa temos algunhas datas dos de cursos de Formación para desempregados que se van impartir no centro. Os cursos son:

IMAQ0108: Mantemento e montaxe mecánica de equipamento industrial. Data de selección: 29/2. Horario curso de mañás. Comezo do curso: 11/3

MAMR0308: Mecanización de madeira e derivados. Data de selección: 29/2. Horario do curso de tardes. Comezo do curso: 11/3

ELEM0311: Montaxe e mantemento de sistemas de automatización industrial. Data de selección: 11/03. Horario do curso de tardes. Comezo do curso: 14/3.

ENAE0111: Operacións básicas na montaxe e no mantemento de instalacións de enerxías renovables

TMVG0109: Operacións auxiliares de mantemento en electromecánica de vehículos

Se alguén está interesado enviade un correo ao centro co: Nome e Apelidos, NIF, Teléfono de contacto.

XVIII Xornadas Ensino Empresa

Ven ás xornadas Ensino-Empresa que terán lugar no noso centro entre o 29 de xaneiro e o 2 de febreiro mergullándote nun ambiente educativo que conectará os teus coñecementos académicos coas demandas do mercado actual.

Non perdas detalle e preme sobre a imaxe para descargar o programa completo das xornadas.

Portada Díptico

Curso Manexo Ponte Grúa

Está aberto o plazo de inscripción para o Curso de Manexo de Ponte Grúa (8 horas)

As datas están por determinar en función dos interesados.

Os interesados debedes apuntarvos ate o día 26 de Xaneiro de 2024. Apúntadevos porque non se admitirán inscripcións posteriores.

O coste será de 30€, que deberedes formalizar en Vicedirección ou Secretaría do 29 ao 31 de xaneiro de 2024. Deberedes estar inscritos para formalizar o pago.

O enlace para inscribirse no Curso de Manexo de Ponte Grúa é: https://forms.gle/pmVpNNMyipbRpUCY6

E obrigatoria a superación da parte teórica e a práctica. A parte práctica farase en grupos reducidos por quendas. Os grupos e días se coordinarán ao formalizar o pago.