blogue depaloma.rodeiro

Premiados no Concurso: "A túa idea nun minuto”

E as ideas premiadas neste curso son:

1º-Premio: “Converter desfeitos en feitos”  (300€) -  Samuel Ántón Fernández , do CM de Embarcacións de Recreo.

2º-Premio: “Fénix Eco3D” (150€) - Santiago Gómez García, do CS Sistemas electrotécnicos y automáticos.

3º-Premios (50€):  dúas ideas premiadas:

ABRIL EMPRENDEDOR

No mes de abril, celebráronse no centro dentro do Plan Eduemprende, a seguintes actividades:

PROGRAMA “FINANZAS PARA MORTAIS”

O programa desenvolveuse en 3 sesións:

8 abril

- CS Automoción

- CM Instalacións Eléctricas

11 abril

- CM Carrozaría

-CM Embarcacións de recreo

- FP Básica Electricidade

17 abril

- CM Carrozaría

-CM Embarcacións de recreo

- FP Básica Electricidade

PROGRAMA “ACTÚA”

Participando no programa os grupos de: CM Soldadura, CS Automatización e Robótica, e CS Sistemas de Comunicacións, coordinados pola empresa “Promove Consultores”

PROGRAMA “SEGURAMENTE”

Programa desenvolvido polo alumnado de FP Básica

O grupo de Carpintería participando nunha sesión

Moitísimas grazas a tod@s pola vosa colaboración!!!!!

I Escape Room Emprendemento

Como sabedes , esta semana fixemos o I Escape Room de emprendemento no noso centro, no que participaron 60 alumnos de 2º; e  os gañadores do foron:

Los chispas”

¡Parabens!

E ademais, campeóns galegos no ranking de “Píldoras Digitales”

Na actividade fixeron podium os seguintes grupos:

Posición Grupo
Los chispas
Pan con chorizo
Las super nenis

Agreceder a tódolos inscritos a súa participación

Premiados no Concurso: "A túa idea nun minuto”

E as ideas premiadas neste curso son:

1º-Premio (300€): “Converter desfeitos en feitos” -  Samuel Ántón Fernández , do CM de Embarcacións de Recreo.

2º-Premio (150€): “Fénix Eco3D” - Santiago Gómez, do CS Sistemas electrotécnicos y automáticos

3º- Premios (50€):  dúas ideas premiadas:

• “Empresa de luthería y ebanistería Rial Pinto “- Francisco Javier Rial Pinto da AFD
  •  “Vintage-Line “- ◦  Rebeca Maceiras Martínez do CB Electricidade e electrónica.

Este martes, poñemos a proba a nosas habilidades emprendedoras

I Jornada "Café con Emprendedores"

Premiados no Concurso: "A túa idea nun minuto”

A continuación, os deixamos os vídeos das ideas gañadoras:

Primer premio: Manuel Lorenzo Cea-  “Asesor Mecánico”

Segundo premio: Lucía Fachal Quintela - “Kiki Moda”

Terceiros premios:  catro ideas premiadas:

Premiados no Concurso: "A túa idea nun minuto” Curso 2022/23

E as premiadas son:

1º Premio: “Asesor Mecánico” -  Manuel Lorenzo Cea , do Ciclo Superior de Sistemas de Telecomunicacións e Informáticos
2º Premio: “Kiki Moda” - Lucía Fachal Quintela, do Ciclo Superior de Deseño en Fabricación Mecánica
3º Premios:  catro ideas premiadas:

• “Útil para zapatas“- Cristina Camacho Sánchez do Ciclo Superior de Automoción
  • “Bicicleta de madeira “- Juan González Mato do Ciclo Medio de Embarcacións de Recreo.
  • “Soldadores Autónomos “- Adrián Fernández Cousillas e Joel Fraga López do Ciclo Medio de Soldadura e Caldeiraría
  • “Xenerador de electricidade “ - Cristian Lobato del Pozo do Ciclo Medio de Electromecánica de Vehículos Automóbiles.

Emprendemento solidario

Este xoves, 22 de decembro, fixose entrega dos “balancíns solidarios” elaborados no noso centro, ás responsables da Casa de Acollida de Mulleres Maltratadas de Ferrol.

Moitísimas grazas á responsable de orientación, e ós equipos de madeira e soldadura, pola súa implicación e traballo desinteresado.