ACTUALIZACIÓN Actividades Extraescolares ANPA

Desde o día 16 de setembro e ata o 27 de setembro podedes realizar a inscrición nas actividades extraescolares do cole a través da plataforma https://activities.tokapp.net

Colgamos o novo dosier actualizado. Ademais, tamén vos deixamos unha Guía para a aplicación de Tokapp, cos pasos a seguir para poder rexistrarvos fácilmente.

INFO NECESARIA:
a) Para Vincular o centro, o código de centro necesario é Nei21
b) Dar de data ao alumno/a no apartado "Alumnos".
c) Para poder facerse socio da ANPA debedes entrar en "Contratar actividades", Seleccionar Centro, e logo, Seleccionar una actividad "Cuota socio". O pago da cuota será a final de mes, a través de Bizum ou tarxeta de crédito (non se domicilia o pago). Poderedes acceder ao Recibo, nese mesmo apartado (a finais de mes).

IMPORTANTE: Informámosvos que este curso a biblioteca do centro continúa pechada polas tardes, polo que o alumnado que acuda a comedor pero non a extraescolares, deberá ser recollido ás 16:00h. O alumnado que remata as actividades extraescolares deberá ser recollido ás 17:30h

Fai click na imaxe para ver a oferta de actividades

Fai click na imaxe para ver a Guía para a aplicación Tokapp