blog de biblio

Poesías con Anxo Iglesias

Na clase de 5º pasamos unha mañá moi amena ao ritmo das poesías de Anxo Iglesias.

Trouxo moitos xogos de palabras para que todos e todas puidéramos facer poesía de xeito creativo.

Visita da escritora Iria Misa

Hoxe o alumnado de 6º A e 6ºB tiveron a sorte de compartir tempo coa escritora Iria Misa. Faloulles do seu libro “Unha veciña de película”, libro que está no itineraio lector de 6º.

Neste rato tan divertido o alumnado e a autora intercambiaron preguntas, opinións e curiosidades sobre os libros e o cinema.  Tamén tiveron a sorte de poder ter os seus libros asinados pola autora.

Desde aquí queremos darlle as gracias a Iria pola súa visita e animarvos para que leades os seus libros.

Moitas grazas, Iria, por visitarnos e contarnos as túas experiencias!

Semana da Poesía

Durante toda a semana tedes á vosa disposición libros de poesía en “O Recanto de Peiti”. Para lectura individual ou colectiva, para ler alí na alfombra, para levar ás aulas,…

Inauguramos a "bibliohorta"

Inauguramos o recanto “Biblio Horta”  celebrando o día dos Bosques con Poesías.

Neste recanto o alumnado atopará libros de horta e sementes que poden levar para as súas casas.

Por quendas entraron á biblio para que a “Duende-Laura” presentase o recanto da Biblio Horta. Agasallounos cunha planta a cada un, que a continuación plantamos no bancal da súa aula na horta.

Marzo "en verde"

Cando remate marzo imos abrir un novo recanto adicado á HORTA na sala Anisia Miranda da nosa biblio. Alí atoparedes SEMENTES para plantar na vosa casa e, por suposto, libros de horta!GuiñoRisa

Para preparar este novo recanto, e celebrar este mes de marzo “cargadiño” de conmemoracións “verdes” (Día da Natureza,  da eficiencia enerxética, do consumo responsable, dos bosques, da auga e Hora do Planeta).

O alumnado voluntario de 5º e 6º terán actividades preparadas, durante os recreos, para que enrededes “en verde”.

Semana de Rosalía de Castro

Esta semana, durante os recreos, no “Recanto de Peiti” cos voluntarios e voluntarias de 5º e 6º,

imos coñercer curiosidades sobre Rosalía de Castro

=>Facendo caligramas cos seus  poemas sobre as súas imaxes.

=>Facendo puntos de lectura conmemorativos do seu aniversario.

caligramas ROSALÍA de CASTRO

RETOS Libreando de Oficios

Nova edición do

LIBREANDO: OFICIOS

Tedes que atopar  o libro de cada reto coas pistas propostas na nosa biblio Anisia Miranda.

Contesta ás preguntas sobre o libro (na caixa do correo xunto a nosa mascota, Peiti)

Haberá PREMIOS!!