Coronavirus - Información facilitada pola ANPA

Publicado el 16/03/2020

Becas Comedor durante el COVID-19

Os dejamos información relevante respecto del servicio de comedor que se mantendrá para los beneficiarios de las becas. En el siguiente enlace tienen toda la información:

“Facilitarase o menú para recoller e levar ao domicilio e todas as familias que necesiten o servizo para os menores bolseiros, remitirán un correo electrónico ao seu centro cívico de referencia.

• easelvina@coruna.es
  • easmallos@coruna.es
  • eassandiego@coruna.es
  • easlabanou@coruna.es
  • easmontealto@coruna.es

O alumnado bolseiro que non dispoña de comedor no seu centro escolar, pode facer igual a solicitude e trataremos de remitilo a un centro próximo.

Para más información, contactar con el SERVIZO DE BENESTAR SOCIAL o el SERVIZO DE ATENCIÓN TELEFÓNICA 010