Horta Escolar

Este curso a nosa horta escolar cambiou moito.

Xa o curso pasado, grazas ao Concello de A Coruña, iníciamos os traballos nela. No anterior mes de xuño puidemos disfrutar dalgúns produtos.

A principios deste curso 22/23 visitounos Laura (HortaECOruña) que nos dou unha serie de propostas para levar a cabo na nosa horta, coa subvención do Concello de A Coruña e da Fundación Repsol puidemos levalas a cabo.
A empresa HortaECOruña adaptou moitas das xardineiras de pedra que tiñamos no patio para cultivo.

Esta semana comezamos a colleita dalgúns produtos (leitugas e rabañiños) e os degustaremos nas aulas durante a merenda. Van saír uns sándwichs deliciosos! por certo, os pequenos do cole xa probaron os amorodos e non houbo queixa.
Ah, moitas grazas a "Fidelio", o noso espantallo, que fixo moi boa labor.

Podedes picar na imaxe para ir á Galería de Fotos na que poderedes ver o moito que medrou a nosa horta, dende as primeiras fotos nas que se preparou o "terreo" ata as últimas nas que se ve moi ben o resultado. Agardamos que vos gusten.

Horta Escolar