Listaxe definitiva de préstamo de libros para o curso 2020-21

Xa poden consultar no centro a listaxe definitiva de libros concedidos en préstamo para o curso 2020-21.

Os libros recolleranse na primeira semana de setembro para forrar e poñer o nome.

Os vales que non foron entregados ata o 15 de xullo, tamén se entregarán na primeira semana de setembro.

Lembren o uso obrigatorio de máscara e traer bolígrafo cando acudan ao centro.

Bo verán!

Listaxe provisional do fondo solidario de libros de texto 2020-21

Xa podedes consultar no taboleiro do centro os libros de texto que vos foron concedidos. Tamén pode consultarse esta información telefonicamente.

Ábrese un prazo para reclamacións ata o venres 10 de xullo.

Os vales poderán recollerse ata o mércores 15 de xullo, ou en setembro.

O horario de atención ao público será de 9:30 a 13:30.

É obrigatorio o uso de máscara e traer un bolígrafo.

Listaxe libros de texto 2020-21

Faise pública a listaxe de libros de texto para o curso 2020-21. O alumnado de 5º e 6º de primaria non precisará libros por pertencer ao programa Edixgal.

A listaxe provisional de préstamo de libros poderá consultarse a principios de xullo. Comunicaremos o día de publicación.

Autorizacións de uso de transporte escolar 2020/2021

Adxúntase o formulario para solicitar o uso dunha praza de autobús polo alumnado que non cumpre os requisitos de usuario lexítimo, é dicir, ter domicilio de residencia ou laboral a máis de 2 km e dentro da zona de influencia do centro: parroquias de Cea e Rubiáns.

A parroquia de Cea remata á altura do número 46 de Avda. das Carolinas. Ante calquera dúbida poden poñerse en contacto co centro.

Deberase entregar a solicitude antes do 10 de xullo, sempre baixo cita previa.

Observacións: A instrución 1/2020 remitida dende a Consellería fixan as condicións de organización e funcionamento de uso do comedor no curso 2020-21.

Porén a situación produxida pola pandeia do COVID-19 pode supoñer a imposición de medidas de protección e seguridade impulsadas pola administración sanitaria que determinen a aprobación pola Consellería dun protocolo específico de protección e seguridade na apertura xeral dos centros de ensino no curso 2020-21, polo que poderían ser reiterpretados ou modificados diferentes aspectos da instrución.

Formulario de autoliquidación do comedor escolar. Curso 2020-21

As familias do alumnado usuario do servizo de comedor no curso 2020-21 deberá entregar o formulario de autoliquidación cuberto antes do 4 de setembro.

Aqueles usuarios que non teñan formalizada a documentación no prazo indicado non poderán empregar o servizo ata que estea regularizada.

No documento adxunto pódese consultar a información relativa á unidade familiar e á renta per cápita. Pódese empregar a calculadora de simulación de prazos de comedores escolares para realizar o cálculo.

A entrega de documentación realizarase con cita previa e uso de máscaras.

Observacións: A instrución 3/2020 remitida dende a Consellería fixan as condicións de organización e funcionamento de uso do comedor no curso 2020-21.

Feliz verán!

Este era un ano de cine! Comezamos na alfombra vermella, e quen sabe como acabariamos!

Áinda que temos o listón moi alto, xa sabedes que a cabeciña non para é a nosa imaxinación non ten límite!

Así, emulando a Braveheart queremos dicirlle ao Coronavirus: "pode que nos quites o festival, a excursión, a canción do verán... pero nunca nos quitarás a ilusión, o cariño, as ganas de facer cousas e de poñer un sorriso nas caras do noso alumnado"

Con este vídeo queremos despedirnos e desexarvos un verán estupendo. Gozade das cousas pequenas, da familia, do aire libre.... cargade as pilas e vémonos en setembro!

Despedida de 6º

Se alguén saíu prexudicado da situación que vivimos este curso é a promoción de 6º.

O alumnado non puido gozar de todas as actividades que poñen o broche de ouro ao seu paso polo cole:

- A excursión de fin de etapa, na que tan ben o pasan.

- O telexornal, do que son os principais protagonistas.

- O festival, no que son os presentadores/as.

Non podiamos deixar que marcharan sen máis. Así que, polo menos, gravaron este vídeo para lembrar a súa estadía no cole e despedirse de todos nós.

Desexamos que vos vaia moi ben no instituto e sabedes que as portas do "voso cole" están sempre abertas para que veñades a visitarnos,

Listaxe definitiva de alumnado admitido e formalización de matrícula para o curso 2020-21

Todo o alumnado que presentou a solicitude dentro de plazo foi admitido. Poden chamar ao centro para comprobar que o alumno/a está na listaxe definitiva.

As listaxes só poderán expoñerse dentro do centro cumprindo coa normativa relativa á Lei de Protección de datos.

PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

Entregarase a documentación do 1 ao 10 de xullo

O horario de entrega será o seguinte:

De luns a venres de 10:00 a 14:00. Deberase solicitar cita previa por teléfono para ser atendidos/as e acceder con máscara.

Documentación a presentar para formalizar a matrícula:

· Impreso de matrícula cumprimentado (ANEXO III-1)