Inicio de curso 21-22

Ninguén tiña dúbida que en Rubiáns eramos artistas, pero ademais agora temos moita ARTE!!

No curso que hoxe comeza imos a aprender un montón sobre pintura, escultura, artistas..... ou sexa que este curso vai ser unha auténtica obra de Arte!

Hoxe xa andiveron polo cole algúns artistas despistados, outros decoran as paredes dos que temos que adiviñar de "quen veñen sendo"!!

Comeza unha nova aventura!! E entre todos xa fixemos as primeiras "masterpieces". Queredes velas? Pois dalle ao play!

Setembro: Horario de atención ás familias

Bo día, familias! Chegou setembro e con el, a volta ao cole. Para todas aquelas persoas que lles falte por entregar algunha documentación ou recoller vales para libros e material, poderán facelo no centro no seguinte horario: de luns a xoves de 10 a 13 ata o día 8 de setembro.

Así mesmo, tamén poderán recoller os lotes de libros de texto do fondo solidario para o alumnado de 3º e 4º de primaria.

Nos vindeiros días informaremos dos horarios de entradas e saídas deste curso que inicia o vindeiro xoves 9 de setembro.

Listaxe definitiva de préstamo de libros de texto

Estimadas familias:

Xa está publicada a listaxe definitiva de libros de préstamo. Poderán consultala por correo electrónico ata o 15 de xullo ou por vía telefónica no seguinte horario:
- Xoves 8 e venres 9: de 10h a 12h.
- Mércores 14: de 10h a 13h.

Listaxe provisional de préstamo de libros de texto

Xa está publicada a listaxe provisional de libros de préstamo, poderán consultala no centro (presencial ou telefonicamente).

Ábrese un prazo de 5 días para reclamacións en horario de 10:00 a 13:00h.

Autorización de uso de transporte 21-22

Adxúntase o formulario para solicitar o uso dunha praza de autobús polo alumnado que non cumpre os requisitos de usuario lexítimo, é dicir, ter domicilio de residencia ou laboral a máis de 2 km e dentro da zona de influencia do centro: parroquias de Cea e Rubiáns.

A parroquia de Cea remata á altura do número 46 de Avda. das Carolinas. Ante calquera dúbida poden poñerse en contacto co centro.

O prazo para entregar a documentacion remata o 7 de Xullo. Horario de 10:00 a 13:00h

Autoliquidación comedor 2021-22

As familias do alumnado usuario do servizo de comedor no curso 2021-22 deberá entregar o formulario de autoliquidación cuberto antes do 8 de setembro.

O prazo de entrega da documentación no mes de xullo rematará o mércores 7. Horario de atención de 10:00 a 13:00h

Aqueles usuarios que non teñan formalizada a documentación no prazo indicado non poderán empregar o servizo ata que estea regularizada.

No documento adxunto pódese consultar a información relativa á unidade familiar e á renta per cápita. Pódese empregar a calculadora de simulación de prezos de comedores escolares para realizar o cálculo.

Listaxe libros de texto 2021-22

Faise pública a listaxe de libros de texto para o curso 2021-21. O alumnado de 5º e 6º de primaria non precisará libros por pertencer ao programa Edixgal.

Os axentes de Rubiáns

Un dos clásicos do verán, ademáis do churrasco é a canción do alumnado de Rubiáns.

Estes rapaces e rapazas súperanse cada ano e compoñen outra canción que unha vez máis se vai converter nun éxito sen precedentes. En breve soará en todas as emisoras de radio e en todas as verbenas do noso país.

Seica este ano pasaron un pouco de medo por culpa dun Plasticón que andivo polo medio, pero os "Axentes de Rubiáns" poden con todo!!!

Esperamos que vos guste!!

Podedes ver as cancións doutros anos no apartado Multimedia da nosa web!