Entrega de máscaras ao alumnado

A Consellería de Educación vén de publicar a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

Beneficiarios:

a) Non ten que entregar nada:

Alumnado beneficiario da axuda de material escolar neste curso (vale 50€).

b) Ten que presentar a solicitude:

Alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-21 que cumpra algunha das seguintes condicións:

•     Renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000€
  •     Alumnado suxeito á tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  •     Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

Prazo: 26 de novembro

Lugar de presentación: Colexio

Magosto 2020

O Magosto no foi a festa que tanto nos gusta pero, a pesares das circunstancias, non deixamos de celebrar esta tradición galega e degustamos sabrosas castañas que o profe Peque asou para nós. Que ben nos souberon!! Moitas grazas!

Como non puidemos facer xogos, a profe María, Borja e Lucio (o conserxe que substitúe a Julio) amenizáronos cunhas pezas de música tradicional. Que ben soaba!!

Ademais contamos cunha preciosa exposición sobre instrumentos tradicionais, que podedes ver no seguinte vídeo, cedida pola asociación "Pésdebarro" Mil grazas!!

ENQUISA SOBRE NECESIDADES DE FORMACIÓN

Pregamos ás familias que constesten esta enquisa sobre as necesidades de formación en tecnoloxía que teñen.

Graciñas por adiantado

Preme na imaxe para accceder á enquisa

Boas Practicas de Igualdade

A Área de Igualdade-CIM do Concello de Vilagarcía convoca cada ano os Premios para a igualdade: boas prácticas na escola.

O curso 19-20, grazas ao proxecto MULLERES DE PELÍCULA, fomos merecedores deste galardon, e aínda que xa é o quinto que recibimos, alegrámonos tanto coma co primeiro.

Os premios non son o motor do noso centro pero si son un indicador de que imos por bo camiño.

A igualdade é un dos alicerces da nosa escola. Traballamos en prol da igualdade de oportunidades e facemos moitas actividades para visualizar o papel da muller, que en moitas ocasións quedou solapado por figuras masculinas. Nesta ocasión profundizamos no papel da muller no mundo do cine, os estereotipos sexistas e as mulleres destacadas en moitos máis campos que na interpretación que, a priori, parece ao que están relegadas.

Traballamos para que as nosas nenas se decaten de que unha muller pode facer o que queira, ao igual que un home, e  que loiten polo que elas queiran e tamén para que os nenos as respecten e sexan conscientes das dificultades que teñen para conseguir as mesmas cousas.

Portas terroríficas!!

A ANPA do cole propuxo as familias decorar as portas go gallo do Samaín.

Como podedes ver.... meten medo!!!

Día das bibliotecas escolares

O 24 de outubro, celébrase o Día das Bibliotecas Escolares. Este curso baixo o lema: "Bibliotecas, sempre ao teu carón".

Para darlle sentido ao lema deste día, todo o alumnado participou nunha actividade que está exposta no taboleiro da entrada á biblioteca escolar.

Debuxaron a portada do libro lido na biblioteca do cole que máis lle gustou.

Estos son algúns exemplos das portadas que deseñaron os nosos artistas lectores!

Novos horarios

Estimadas familias:

Queremos agradecer a vosa colaboración nas entradas e saídas do centro; co esforzo de todos faremos do noso un centro máis seguro.

Estamos vendo que sobra tempo na entrada ao centro e na entrega dos nenos, polo que imos facer uns pequenos axustes para que teñan menos tempos mortos antes do inicio da clase (no caso da entrada dos maiores) e que teñades uns minutos de marxe máis co traballo as familias.

Deste xeito, abriremos os portais ás 9:30 para que o alumnado de primaria (e os seus irmáns) vaia entrando ata as 9:40. É importante que non cheguedes máis tarde desta hora porque é o momento do autobús. No caso de non estar á hora non poderán acceder ao centro ata as 10:00 da mañá, coa conseguinte falta de puntualidade.

No caso de infantil, poderá entrar entre as 9:50 e as 10:00 a medida que vaian chegando.

Para as saídas, podemos axustar 5 minutos a saída de 3 anos, tanto antes como despois de comer; de xeito que sairían ás 14:35 no primeiro caso e ás 15:15 no segundo. Mantense a saída cos irmáns cando corresponda.

Agardamos que estas medidas poidan axudarvos a conciliar os vosos horarios.

Apelamos a que sigades mantendo as distancias nestes momentos tan sensibles e non adiantedes a vosa chegada e demoredes a saída co fin de evitar as aglomeracións nas inmediacións do centro.

Inicio de curso 2020-21

sabela contra o plástico

Comezamos un novo curso, un curso especial e diferente polas circunstacias que nos toca vivir, pero que non vai cambiar a "esencia" do noso cole.

Así que, con todas as medidas de prevención que marca a Consellería de Educación, recibimos ao alumnado como vén sendo habitual, caracterizados segundo a temática do proxecto deste curso.

Este ano, Sabela non vai loitar só contra o virus senón que tamén loitará contra o plástico. Por iso o cole encheuse de "activistas" que pedían a non utilización de plásticos e heroínas defensoras do planeta.

Non puidemos realizar os xa habituais xogos de incio de curso, nin dar achuchóns aos compañeiros e mestres que tanto botamos de menos pero os nosos ollos brillaban cos sonrisos que as nosas máscaras non permiten visualizar.

Podedes ver algunhas das imaxes do recibimento na galería de fotos da Voz de Galicia

Modificación do horario de saída de EI

Ola a todos e todas.
Para tentar facilitar a saída do traballo, conseguimos modificar o horario de saída do alumnado de infantil usuario de comedor. Pedimos desculpas e paciencia polos posibles erros que se poidan ir dando estes días. Grazas a todos e todas pola vosa comprensión.