Inicio curso 22-23

Comezamos un novo curso!

Coas pilas a tope e cargadiños de ilusión recibimos ao alumnado.

Este ano imos aprender un montón sobre inventos e ciencia grazas ao noso proxecto "A Ciencia hai que Sabela", por iso nos xogos iniciais xa nos estivemos familiarizando con algún termos científicos como estática e dinámica, electróns, protóns.....

Tiñamos moitas ganas de ver aos nosos compañeiros e compañeiras, xa sen máscaras e sen restriccións de zonas no patio, que gusto!

Foi un día de reencontro e risas como podedes ver nas fotos.

Imos alo! A polo curso 22-23!

REUNIÓNS FAMILIAS INICIO DE CURSO

As reunións de inicio de curso cos titores serán nas seguintes datas e horario:

-5º e 6º DE INFANTIL: MARTES 13 ÁS 16:30 HORAS NO CENTRO.

-TODOS OS CURSOS DE PRIMARIA: MARTES 20 ÁS 16:00 HORAS NO CENTRO.

Listaxe provisional de préstamo de libros de texto

Xa está publicada a listaxe provisional de admitidos de libros de préstamo de Fondolibros, poderán consultala no centro (presencial ou telefonicamente).

Ábrese un prazo de 2 días para reclamacións en horario de 10:00 a 13:00h.

Listaxe libros de texto 2022-23

Faise pública a listaxe de libros de texto para o curso 2022-23 (ver adxunto). O alumnado de 5º e 6º de primaria non precisará libros por pertencer ao programa Edixgal.

IMPORTANTE: non deben mercar os libros de inglés de ningún curso ata recibir instruccións do centro en setembro.

Autorización de uso de transporte 22-23

Adxúntase o formulario para solicitar o uso dunha praza de autobús polo alumnado que non cumpre os requisitos de usuario lexítimo, é dicir, ter domicilio de residencia ou laboral a máis de 2 km e dentro da zona de influencia do centro: parroquias de Cea e Rubiáns.

A parroquia de Cea remata á altura do número 46 de Avda. das Carolinas. Ante calquera dúbida poden poñerse en contacto co centro.

O prazo para entregar a documentacion remata o xoves 14 de xullo. Horario de 10:00 a 13:00h.

Autoliquidación comedor 2022-23

As familias do alumnado usuario do servizo de comedor no curso 2022-23 deberán entregar o formulario de autoliquidación cuberto ata o 7 de setembro.

O prazo de entrega da documentación no mes de xullo rematará o xoves 14. Horario de atención de 10:00 a 13:00h

Aqueles usuarios que non teñan formalizada a documentación no prazo indicado non poderán empregar o servizo ata que estea regularizada.

No documento adxunto pódese consultar a información relativa á unidade familiar e á renta per cápita. Pódese empregar a calculadora de simulación de prezos de comedores escolares para realizar o cálculo.

Aqueles usuarios que teñan o servizo de comedor gratuito, NON deberán entregar o modelo SEPA cos datos bancarios.

Berra Berra, non á guerra!

Este curso o éxito do verán ademais de soar en todas as verbenas e en todas as emisoras de radio do mundo mundial, tamén vai a formar parte dos audiovisuais de todos os museos.

Non quedaron artistas sen aparecer no noso vídeoclip e os marchantes de Arte xa se rifan as obras de Arte!

Verdade que é unha obra de Arte?

Telexornal 2022

Un año máis esperabamos expectantes polo noso Telexornal! Que se lles ocorrería ao alumnado de 6º? Nesta ocasión cambiaron un pouco o formato e en vez de noticieiro marcharon de excursión a un museo moi especial... Queres velo? Mira, mira!

Excursión de Fin de Curso

Hoxe o cole quedou baleiro!

Marchamos de excursión! Aínda que debido á previsión metereolóxica non puidemos facer a xornada de convivencia como nos gustaría, tivemos dúas actividades moi divertidas.

Mentres que o alumnado de infantil visitaba o Parque de Bombeiros do Salnés o alumnado de primaria realizaba a Ruta da Pedra e da Auga.

Os pequenos/as pasárono xenial probando o equipamento dos bombeiros, subindo aos coches e ata utilizando as mangueiras!!

Os maiores aprenderon sobre a orixe do Mosteiro de Armenteira e realizaron unha busca de pistas moi entretida. Despois conectaron coa Natureza camiñando pola Ruta da Pedra e Da Auga. Que marabilla!

Debido á choiva non puidemos comer todos xuntos na Aldea Labrega como tiñamos pensado pero aínda así foi un día moi divertido.