Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Luns Febreiro 25, 2013
Start: 25/02/2013 10:42

O Equipo de Novas Tecnoloxías do colexio acaba de poñer en marcha a súa bitácora, co obxectivo de facilitar o traballo coas TICs ao profesorado do Colexio.

Este é un novo paso dado no noso centro dentro da decidida aposta por estas tecnoloxías. Podedes acceder a esta bitácora dende o enlace que hai nesta web ou indo directamente a: http://remedios-tic.blogspot.com.es

Luns Marzo 04, 2013
Martes Marzo 05, 2013
Domingo Marzo 10, 2013
Venres Marzo 15, 2013
Domingo Marzo 24, 2013
Start: 24/03/2013 23:56

I Xornada de Convivencia Musical

Coro Xuvenil“Cantemos”.

O Luns día 25 de marzo a Asociación Musical e Cultural O.V. “A Vila”, conxuntamente co CEIP Nosa Sra. dos Remedios celebrará a  I Convivencia Musical para o Coro Xuvenil “Cantemos”.

O Coro Xuvenil “Cantemos” iniciou a súa andaina o pasado mes de outubro con 29 matrículas de rapaces/as pertencentes na súa maioría ao Colexio Nosa Sra. dos Remedios´

Na actualidade este coro conta coa cifra de 48 cantores/as que se foron animando a participar desta actividade nos seguintes meses á súa formación.

Este aumento de nenos/as de diferentes centros de Ponteareas e tamén de diferentes idades (de 7 a 16) fai necesario que se coñezan entre eles para potenciar a súa confianza e complicidade, algo fundamental para facer música en conxunto.

Cando se persegue un obxectivo común, é preciso que exista un ambiente distendido, de colaboración, de axuda aos compañeiros/as...

O coro “Cantemos” pretende ser un complemento para a formación educativa dos cativos. Cremos que a música é un bo vínculo e unha boa ferramenta para acadar obxectivos que melloren a conduta dos nenos/as.

Temos a firme convicción de que “A Música nos axuda a ser mellores persoas”.

Para esta xornada contamos cos seguintes profesores/as:

*Ruth Barros  (Directora)

*Andrea Carracedo (Pianista)

*Adrián Barros. (E. Corporal . Coordinación.)

*Raquel Sestelo. (Técnica Vocal .)

*Luis Fernández  (Guitarra.)

*Antonio Reirís. (Organización e Percusión.)

O horario será de 10:15h  a 17:15h.

O noso agradecemento ao Equipo Directivo do CEIP Nosa Sra. dos Remedios pola súa inestimable colaboración con nós.

Asociación Musical e Cultural O.V. “A Vila”

Ponteareas

Luns Marzo 25, 2013
Start: 25/03/2013 00:00

De grande éxito hai que cualificar o Día dos Instrumentos musicais celebrado no noso colexio o pasado venres 22 de marzo organizado pola profe de Música e no que participaron todos os alumnos e alumnas e mestres/as do Colexio. O alumnado dos diferentes grupos fixeron un percorrido por diversas actividades nas tres primeiras horas do día. Na cuarta hora houbo un concerto no participaron o coro do colexio, un guitarrista eléctrico e un grupo de pandereteiras para que o alumnado escoitara diferentes tipos de instrumentos e de formas de facer música.

Previamente houbo unha exposición de instrumentos feitos polos alumnos e as súas familias con material de refugallo, polo que toda a Comunidade Educativa estuvo implicada nestas actividades.

Proximamente colgaremos nesta web imaxes desta actividade na que os alumnos e alumnas gozaron moito.