Skip to Content

                              

ESCRIBIR

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL : RESPOSTAS

Cando convocamos o concurso de postais de Nadal, no centro quedan as "gañadoras", e despois compartimos a creatividade do noso alumnado e as súas familias pola contorna, enviÔndoas a centros de "maiores"; ao Concello, a outros centros educativos, a institucións representativas, ao centro de saúde , etc etc..

 

Ɓs veces recibimos respostas ...

 

AquĆ­ tedes a respostas que nos envĆ­an dende a Residencia San Antonio de Beariz.

E ademais as postais que compartimos con eles e elas, penduradas da sĆŗa Ć”rbore de Nadal. 

 

 

E este vídeo chulísimo que compartiron con nós como "agradecemento".

 

 

Escribir a biblioteca escolar...

 

 

O "lema" que este curso vai acompaƱar Ɣs bibliotecas escolares Ʃ "ESCRIBIR A BIBLIOTECA ESCOLAR".

 

Deixamos a continuación o texto que acompaña Ô publicación do artigo explicativo do mesmo, recollido do blogue das bibliotecas escolares:

 

Ver coa imaxinación ou volver ver por medio da memoria Ć© o patrimonio da escritura. 

 

 

A ConsellerĆ­a de Cultura, Educación, Formación Profesional  e Universidades publica o lema e o cartel para as bibliotecas escolares de Galicia de cara a este curso 2022/2023. O lema elixido, ESCRIBIR A BIBLIOTECA ESCOLAR, quere poƱer o foco en todas as formas de escrita que cuida e ofrece a biblioteca escolar . A escrita como medio de comunicación, expresión, creación, información e coƱecemento.

 

 
 
A imaxe que interpreta este lema proposto para o curso 2022-2023 Ć© obra da calĆ­grafa, deseƱadora grĆ”fica e mestra de talleres de caligrafĆ­a e lettering BelĆ©n L. MĆ©ndez coƱecida como nacu, que leva xa un tempo colaborando coas bibliotecas escolares en  obradoiros.

 

A biblioteca escolar ofrece oportunidades e recursos para escribir e escribirnos:
 
- Escribir para saber, para aprender.

 

- Escribir para comunicar e comunicarnos.

 

- Escribir relatos, historias.

 

- Escribirnos, coƱecernos a travĆ©s da escrita: diarios, axendas,  biografĆ­a...

 

- Escribir xuntos en relatos colectivos, encadeados, libros viaxeiros, wikis…

 

- Escrita creativa: microrrelatos, haikus, collages, caligrafĆ­a…

 

- Escribir para deixar pegada e preservar a memoria individual e colectiva.

 

- Escribir para incluĆ­r e visibilizar.

 

- Traducir.

 

- Reescribir, versionar e adaptar.

 

- Escribir no audiovisual: guións, escaletas.

 

- Escribir para  estimular a creación.

 

Escribir para ser (lido), para que o lector e a lectora dea vida ao libro, ao escrito.

 

CONCURSO DE RELATO TERRORƍFICO

Dende o equipo de Biblioteca en coordinación co de Dinamización da Lingua Galega, convocamos un concurso de relato terrorífico...

 

 

Bases concurso SamaĆ­n

 

 

 

 

 

 

Distribuir contido