PAZ

CELEBRANDO O DÍA DA PAZ

Onte, 30 de xaneiro conmemorouse o DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ.

Dende o equipo de biblioteca fixemos unha proposta en B.D ( xa que este curso o lema é "Unha Biblioteca Escolar en Viñetas")

Foi unha proposta para facer a nivel aula, e que dese lugar a unha pequena reflexión grupal sobre que é para nós a Paz : que cousas nos producen Paz, que entendemos que é a Paz, que actividades nos levan a sentir Paz... que persoas nos axudan a facelo así.

Comezamos hai 2 semanas lanzando esta proposta ás titorías:

Incluíndo a definición do diccionario RAG ( online) da palabra PAZ.

E  partindo desas definicións, facer unha pequena reflexión e plasmalo nunha "viñeta".

E aquí deixamos unha foto de todos os traballos feitos polo noso alumnado.

DÍA DA PAZ E NON VIOLENCIA

O 30 de xaneiro conmemórase o "día da PAZ e non violencia".

Dende o equipo de biblioteca propuxéronse 2 actividades:

-Por unha banda a elaboración dun mural cooperativo, dunha pomba na que cada aula tiña asignada a decoración dunha parte.

O alumnado máis pequeno encárgase de decorar a pomba e o alumnado a partir de 2º fixo unha  "mandala" para decorar o fondo.

Pensamos que é importante estar "en paz con un mesmo/a" para poder estar en paz cos demais.

E as mandalas parécennos un xeito moi bo de achegarnos á tranquilidade e á paz.  Rematarémolo ao longo desta semana!!!

A segunda proposta foi, escoller un libro/conto para traballar a PAZ.

Cada unha das aulas escolleu un conto ou libro para traballar sobre el esta semana, con diversas actividades, enfatizando na importancia de:  respectar aos demais, dialogar, ter empatía e de evitar calquera tipo de violencia ou confrontamento.

Aquí tedes as escollas dalgunhas das aulas:

E aquí está o noso mural cooperativo, rematado e no se lugar!!!!