ESCORNABOTS

APRENDENDO COS "ESCORNABOTS"

Durante este curso na clase de de ED. Primaria, na asignatura de valores,   estivemos traballando cos Escornabots. Algunhas das actividades realizadas foron:

- Que sentimos cando…?

Esta actividade consistía en ler unha situación, por exemplo que sentes cando tes boa nota nun exame ou cando te castigan sen ter a culpa por algo… E levar o Escarnabot ata a cuadrícula coa emoción correspondente.

- A onde vai cada residuo?

Neste caso cada alumno/a tiña que levar diferentes residuos ao contedor correspondente.

Foron actividades nas que o alumnado participou activamente na súa realización e que nos valeron para reflexionar sobre diferentes cuestións.

(Redacción do texto: profe Asunción)

ESCORNABOTS, NO RECREO DA BIBLIO, NO MES DA CIENCIA EN GALEGO.

Continuamos , no mes da ciencia en galego con actividades relacionadas coa mesma, na hora do recreo, desta volta para o alumnado de 3º e 4º de primaria.

Elaborouse un taboleiro, para utilizar cos escornabots, con vocabulario relacionado cun LABORATORIO.

Debían seleccionar as tarxetas e despois mover o escornabot, ata o debuxo que se correspondese coa palabra que lles tocou.

Aquí tedes unhas poucas fotos do momento: