contacontos

EL HILO INVISIBLE: CONTACONTOS DAS FAMILIAS

O pasado día 16 iniciamos os "contacontos por parte das familias" para o alumnado de ED. Infantil e 1º Ciclo de ED. Primaria.

Desta volta, Estela, a nai de Carmen da clase de 5º de ED. Infantil contounos " EL hilo invisible" de Miriam Tirado.

Para contarnos esta fermosa historia sobre os vínculos que temos, e a importancia deles contou coa axuda da súa filla Carmen.

Moitísimas grazas a Estela por vir á nosa biblio, na "hora de ler"a contarnos esta historia e compartir o seu tempo con nós!

FAMILIAS QUE CONTAN: ALBERTO OTERO CONTOUNOS LUUUME!

O pasadoluns 19, Alberto Otero, pai de Alejandro da clase de 4 anos , veu na hora de ler ao cole a contarnos "Luuume"

Unha historia ben interesante para falar de cando nos "enfurricamos" e como iso afecta ás persoas que nos rodean, e a nós mesmos.

Moitas grazas a Alberto por achegarse ao cole e comparitr o seu tempo con nós.

María José contounos "Monstruo Azul"

María José, a nai de Pablo da clase de 5 anos contounos o conto "Monstruo Azul" de Olga de Dios, da coñecida saga dos monstruos: o rosa, o paxaro amarelo, o becho pelota e ra de 3 ollos.

Moitas grazas a María José por compartir con nós o seu tempo. Aquí vos queda a súa narración:

FAMILIAS QUE CONTAN

E chegaron 2 contos máis, desta volta , Vanessa, a nai de Adrián da clase de 5 anos fíxonos un "contacontos" dobre.

Moitísimas grazas a Vanessa polo seu tempo e implicación.

Agardamos que vos gusten tanto coma a nós!

En primeiro lugar, un clásico do Nadal que nunca pasa de "moda" ( e tamén unha das recomendacións lectoras de Nadal para o alumnado de ED. Infantil) "Cando Martiño tivo ganas de mexar na noite de Reis"

E en segundo lugar, esta historia tan orixinal: "O principiño e Adrián".

MOITÍSIMAS GRAZAS!!!!

CONTACONTOS POR PARTE DAS FAMILIAS: NADAL

Hoxe tivemos a visita de Ana, a nai de Antón ( da clase de 5 anos) que nos veu contar: "Cando Martiño tivo ganas de mexar a noite de Reis"  ao alumnado de ED. Infantil e 1º de ED. Primaria.

Moitas grazas a Ana por achegarse ao cole e compartir con nós o seu tempo!!!

Ademais Beatriz, a nai de Xermán , da clase de 1º de ED. Primaria fíxonos chegar dous contos moi propios do Nadal, que nos contou coa axuda do seu fillo.

Agardamos que os desfrutedes tanto coma nós.

CONTACONTOS POR PARTE DAS FAMILIAS: "SEN RASTRO DO GATO"

Hoxe chegounos un novo conto ,para o alumnado de ED. Infantil.

Narrado magníficamente por Beatriz, a mamá de Xermán ( que tamén colaborou en contarnos esta historia) da clase de 5 anos.

O conto elexido desta volta foi :

FILIPPA & COMPAÑÍA. SEN RASTRO DO GATO

(se premedes no título levaravos á ficha técnica do mesmo)

Agardamos que o desfrutedes tanto coma nós. Moitas grazas familia!!!!

CONTACONTOS DÍA DO LIBRO 2022: ED. INFANTIL

Para o alumnado de ED. Infantil, o pasado xoves tivemos un contacontos fantástico.

Sandra, a mamá de Iria da clase de 3º contounos un conto, cheo de cor e maxia, cuns colaboradores e colaboradoras moi especiais: os anciáns  da residencia de maiores  de Beariz.

O martes fixemos unha pequena conexión para saudarnos, xa que o contacontos foi de xeito telemático, e ver que todo funcionaba correctamente, e foi moi divertido!!.

E o xoves, xa si , o gran momento do conto, que os nenos e nenas de ED. Infantil desfrutaron moitísimo, e estiveron moi atentos e atentas.

Moitísimas grazas a Sandra por esta iniciativa e a todos os axudantes e axudantas que tivo para contarnos esta historia.

Aquí vos quedan unhas poucas fotos do momento.

BO DÍA DO LIBRO E BOA LECTURA

OBRADOIRO 8M PARA O FOMENTO DA IGUALDADE: ROMPEMOS COS ROLES? CON UXÍA MORÁN

Hoxe contamos no centro con Uxía Morán , para desenvolver o

OBRADOIRO 8M PARA O FOMENTO DA IGUALDADE: ROMPEMOS COS ROLES?

(Esta actividade foi desenvolvida grazas á Mancomunidade de Concellos do Carballiño)

Dividiuse ao alumnado en 3 grupos, con distintas actividades para cada un deles.

Comezou o alumnado de ED. Infantil , que non perdeu detalle de ningún dos 3 contos que narrou:

-Maruxa.

- Daniela Pirata.

-Ricitos de Oso

(Se premedes no titulo de cada un, accederedes a súa ficha técnica)

Para os outros 2 grupos, ademais de contarlles os contos dun xeito engaiolante, fixeron unha serie de actividades moi dinámicas,  para pensar e reflexionar sobre as nosas actitudes.

Foi unha actividade moi completa e interesante, e agradecemos tanto á Mancomunidade coma a magnífica contadora de contos Uxía Morán, este obradoiro.

Aquí deixamos unhas poucas fotos do evento , que se desenvolveu no patio exterior do centro.

FAMILIAS QUE CONTAN: LOS 3 PIRATAS Y EL LEÓN

Chegou outro "contacontos" por parte das familias.

Desta volta, Vanessa, a mamá de Kay de 4 anos,  contounos o conto favorito do seu fillo: Los 3 piratas y el león. ( De Jorge Cervantes)

Agardamos que vos guste, e o disfrutedes e moitas grazas a Vanessa pola súa contribución.

FAMILIAS QUE CONTAN: ORELLAS DE BOLBORETA

Chegou outro "Contaconto", desta volta Estefanía, coa axuda da súa filla Vega contáronnos  "Orellas de bolboreta" ( se premedes no título , levaravos á ficha técnica do conto)  de Luisa Aguilar, e ilustrado por André Neves.

Moitísimas grazas por esta achega, agardamos que vos guste !!!!!