Blog de 4º de E.I.

XOGANDO COS LEDS EN ED. INFANTIL ( CODE WEEK)

Nestas datas celébrase a semana da programación , unha escolma de actividades relacionadas coa programación ( robótica, STEAM, scratch, actividades desconectadas..) compoñen un mapa por toda Europa.

Alumnado de todas as idades e diferentes países conflúe nestas datas ( e posteriores) nun mapa de actividades.

Na clase de 5 anos tamén participamos, con dúas actividades, unha que xa estamos desenvolvendo: "Xogando cos LEDs en ED. Infantil" (se premedes poderedes ver a nosa actividade no mapa)

E outra relacionada coa robótica e os escornabots, que desenvolveremos máis adiante... imos pouco a pouco.

Coa actividade "xogando cos LEDs en ED. Infantil" pretendemos que o alumnado se familiarice con este material, entenda como acender un led cunha pila de botón ( esta parte potencia a súa motricidade fina, e ademais encantoulles) e por outra banda introducimos o concepto positivo ( +) e negativo(-)

Encantoulles poder acender eles sos un led, e alumar...

Para que o a enerxía flúa precisamos que todo estea colocado correctamente, o positivo co positivo e o negativo o negativo.

Despois de iniciarnos , fixemos un pequeno circuito con fío de cobre para que entenderan que é coma a luz da aula, que se acende e se apaga co interruptor, que fai que a electricidade flúa ata o seu destino.

Foi unha actividade totalmente gratificante para eles e elas. Traballamos a atención, a motricidade fina, razoamento lóxico...

Ademais na casa, tamén houbo quen elaborou o seu propio circuito para acender unha bombilla e tróuxoo á clase para ensinarnos e explicarnos como o fixo con axuda de papá!! .

Seguiremos informando!!

VÍDEO PROPOSTAS EDUCACIÓN INFANTIL

Aquí vos deixamos un pequeno resumo de todas as propostas que nos fostes enviando.

Dende o equipo de educación infantil queremos darvos a noraboa e as grazas polo voso esforzo e traballo durante todo este tempo.

Estamos moi orgullosas de vós.

Esperamos que vos guste moito.

Boas vacacións e bo verán!

Ata o ano que vén!

Despedida especial

DERRADEIRA PROPOSTA SEMANAL PARA EDUCACIÓN INFANTIL (8 - 12 DE XUÑO)

Unha semana máis achegámosvos a PROPOSTA SEMANAL de TRABALLO para ED. Infantil. Agardamos que disfrutedes das actividades.
Premede na imaxe para que vos leve ó documento en PDF.
E xa sabedes... se queredes compartir con nós algunha das actividades que fagades enviádenos un correo a: xuvefoto@gmail.com

BOA SEMANA.

PROPOSTA SEMANAL EDUCACIÓN INFANTIL DO 1 AO 7 DE XUÑO

Aquí vos deixamos unha semana máis a PROPOSTA DE EDUCACIÓN INFANTIL. Esperamos que vos guste moito!!

Lembrade que se queredes podedes enviarnos fotos a xuvefoto@gmail.com

Moito ánimo e moitas gracias!!

PROPOSTA SEMANAL PARA ED. INFANTIL (25-31 DE MAIO)

Premede na imaxe para que vos leve ó documento en PDF.
E xa sabedes... se queredes compartir con nós algunha das actividades que fagades enviádenos un correo a: xuvefoto@gmail.com

BOA SEMANA.

PROPOSTA DE TRABALLO SEMANAL PARA ED INFANTIL ( 18-24 MAIO)

Deixámosvos unha nova proposta semanal para o alumnado de ED. INFANTIL.

Premede na imaxe para acceder á proposta.

E lembrade que se queredes compartir con nós algunha das propostas, enviádenolas a: xuvefoto@gmail.com

BOA SEMANA E ÁNIMO.

Proposta semanal Educación Infantil do 11 ao 17 de maio

Aquí vos deixamos a proposta desta semana para educación infantil do 11 ao 17 de maio.

Como sempre tedes que pinchar na imaxe para ver o pdf.

Se queredes enviarnos algunha foto con algunha das propostas feitas a xuvefoto@gmail.com será ben recicibida.

Moito ánimo e grazas.

PROPOSTA SEMANAL EDUCACIÓN INFANTIL DO 4 AO 10 DE MAIO

Aquí vos deixamos a proposta desta semana para educación infantil do 4 ao 10 de maio.

Como sempre tedes que pinchar na imaxe para ver o pdf.

Se queredes enviarnos algunha foto con algunha das propostas feitas a xuvefoto@gmail.com será ben recicibida.

Moito ánimo e grazas.

Propostas semanais infantil 27 de abril ao 3 de maio

Aquí vos deixamos a proposta de traballo para ED. Infantil  desta semana ,
do 27 de abril ao 3 de maio