Blog de 4º de E.I.

PROXECTO DOS SUPERHEROES

Esta semana chegou unha carta ás clases de 3 e 4 anos.

Enviáronnola os "superheroes" e nela dicían que tiñan moitas cousas... ademais

deixáronnos un montón de "pistas" polo colexio para que averiguáramos quen

eran...  deixáronnos códigos QR escondidos polo cole, e so os podíamos ler se

tiñamos un "lector de códigos" e alá nos fomos á biblioteca do cole a

buscar as "tablets"para poder descifrar as mensaxes...

Encantounos!!!!

Aquí vos quedan unhas poucas fotos do momento:

FESTA NADAL 2019

O venres 20 de decembro o alumnado de infantil e de 1º de educación primaria celebramos unha festa de fin de ano no colexio. Tanto o alumnado como o profesorado tiñamos que vir elegantes, ademais tamén comemos gusanitos para celebrar as campanadas.

VISITA DE PAPÁ NOEL

O xoves 19 de decembro tivemos a visita de PAPÁ NOEL no noso colexio. O alumnado entregoulle as súas cartas e repartiulles caramelos.

FROITOS DO OUTONO

O venres 18 de outubro todo o alumnado de infantil e o de 1º curso de primaria levaron froitos de outono para montar a exposición do cole. A profe Carmen explicounos moitas cousas sobre os froitos, ademais de probalos.

OS NENOS E NENAS DE ED.INFANTIL FIXEMOS A NOSA VENDIMA

O pasado xoves día 10 as 3 clases de ED. INFANTIL xuntámonos para facer a nosa particular vendima.

Pedímoslles ás familias do noso alumnado se podían traer algunhas uviñas para poder machucalas e facer o noso propio mosto. Que como falamos non ten aínda alcohol ( xa que o fermento non fixo o seu traballo) e os nenos e as nenas poden bebelo.

Preparámonos e traballamos sobre a vendima, sobre o proceso, pintamos uvas, punzámolas, contámolas e cortámolas para traballar a vendima en todos os ámbitos.

Acó vos queda o enlace ó vídeo de Garnachica que tanto nos gusta.

Tamén vos deixamos unhas poucas fotos do evento. Agardamos que vos gusten.

Pasámolo xenial!!!!! QUE VIVA A NOSA VENDIMA!!!