Información de secretaría

Documentos relacionados con temas de secretaría

SEMANA DA FROITA

Un ano máis participamos no Programa de Fomento de Consumo de Froita fresca entre o alumnado do noso colexio

semana da froita

DESPEDIMOS CON MOITO CARIÑO AO NOSO LISO

Hoxe nos toca despedirnos do noso conserxe Liso. Leva media vida traballando neste cole. E de seguro que o botaremos de menos.

Non só temos que despedirnos do conserxe, tamén nos despedimos da gran persoa que era: amable, traballador, alegre, responsable, e moitos máis adxectivos que poderiamos dicir del.

A rapazada do Ceip Fogar quixo facerlle esta homenaxe, seguramente para devolverlle a Liso todo o cariño que recibiron. Porque Liso non facía simplemente as súas funcións de conserxe, era tamén un amigo de todos, un pai, un avó.

Grazas por tanto. Non te esquezas de volver. O Fogar sempre será a túa casa.

ENTREGA DA COMIDA RECOLLIDA NO COLEXIO A CARITAS

NADAL... sinónimo de apertas, bicos, reencontros, reunións coas amizades, volta ao fogar, ceas en familia, panxoliñas, solidariedade cos menos afortunados...

E agora, nesta época de pandemia, onde a vida nos deu a todos unha volta, onde as apertas e os bicos han ser virtuais e as reunións e reencontros na distancia e a través dunha fría pantalla, aínda nos queda a música e a solidariedade cos que menos teñen.

E si..., a música seguirá soando e enchendo o noso ánimo de optimismo e gratitude.
E garantida tamén está a solidariedade da cativada do Fogar, que durante unha semana participou moi activamente na campaña de recollida de alimentos e levará un tenro sorriso a todos os que nestes momentos están pasando difíciles momentos.

FOGAR EN NEGRO

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25 NOVEMBRO 2020

No día internacional contra a violencia de Xénero

AS NENAS E NENOS DO FOGAR queren IGUALDADE DE OPORTUNIDADES TOLERANCIA e RESPECTO

Novas incorporacións comedor curso 2020/2021

Na xuntanza do venres, día 02 de outubro, do Consello Escolar acordouse solicitar da Administración autorización para a incorporación do alumnado solicitante de praza de comedor escolar que xa conta cun irmán facendo uso do servizo na actualidade.
Como toda a Comunidade Educativa coñece este curso escolar determina, por mor da adaptación ao protocolo COVID-19, un elevado número de medidas que restrinxen considerablemente ás prazas que se poden ofertar deste servizo.
En calquera caso, o Consello Escolar comprométese a estudiar ao longo deste mes as posibles incorporacións que foran factibles atendendo as prazas que podan quedar en mesas concretas onde comen os  diferentes "grupos burbulla" que non se poden mesturar.
En consecuencia, a mediados deste mes comunicaremos -se é posible- novas incorporacións ademáis xa citadas nesta comunicación.
Un saúdo.
O Consello Escolar