Información de secretaría

Documentos relacionados con temas de secretaría

REUNIÓNS DE PAIS E NAIS DE ALUMNOS

O vindeiro luns día 30 de setembro terán lugar as seguintes reunións de pais e nais de alumnos no colexio:

6º de Educación primaria ás 17:00h

5º educación infantil  ás 17:00h

O 7 outubro as 16:00 terá lugar a reunión cos pais e nais de de 3º educación primaria

PECHE DE COMEDOR ESCOLAR

Debido ás obras que se levan a cabo no colexio o comedor permanecerá pechado ata novo aviso

HORARIOS DE SALIDA DOS GRUPOS DE INFANTIL E 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Os horarios de salida a partir de mañá  para os alumnos e alumnas de infantil e 1º e 2º de educación primaria  é o seguinte

4 años ás 13:55

5 años ás 14:05

1º educación  primaria ás 14.15

2º educación  primaria cando rematen 1º de educación primaria

Nota:

Os pais e nais ou familiares que deben recoller ao alumnado deben de estar 5 minutos antes da recollida dese alumnado. Recordándolles aos mesmos e insistindo que de non ser recollidos polos seus familiares deben permanecer co profesorado ou persoal non docente do colexio. O alumnado nos que conste autorización para marchar sós se lles permitirá a saida do centro. Neste sentido a coordinación entre todos facilitará que todo este proceso se leve a cabo coa máis completa normalidade.

LISTAXES DE ALUMNADO POR GRUPOS PARA O CURSO 2019/20

novo alumnado

Facendo clic nas seguintes imaxes poden consultarse os distintos grupos/clase para o curso 2019/20.

1º 2º 3º
4º 5º 6º

NOTA:  O alumnado que non  apareza nas listas, debe pasar por Secretaría.

INFORMACIÓN CONCILIA INICIO DE CURSO 2019/2020

No seguinte enlace achégase información sobre o programa concilia publicada no facebook da empresa responsable.