Información de secretaría

Documentos relacionados con temas de secretaría

PECHE DE COMEDOR ESCOLAR

Debido ás obras que se levan a cabo no colexio o comedor permanecerá pechado ata novo aviso

HORARIOS DE SALIDA DOS GRUPOS DE INFANTIL E 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Os horarios de salida a partir de mañá  para os alumnos e alumnas de infantil e 1º e 2º de educación primaria  é o seguinte

4 años ás 13:55

5 años ás 14:05

1º educación  primaria ás 14.15

2º educación  primaria cando rematen 1º de educación primaria

Nota:

Os pais e nais ou familiares que deben recoller ao alumnado deben de estar 5 minutos antes da recollida dese alumnado. Recordándolles aos mesmos e insistindo que de non ser recollidos polos seus familiares deben permanecer co profesorado ou persoal non docente do colexio. O alumnado nos que conste autorización para marchar sós se lles permitirá a saida do centro. Neste sentido a coordinación entre todos facilitará que todo este proceso se leve a cabo coa máis completa normalidade.

LISTAXES DE ALUMNADO POR GRUPOS PARA O CURSO 2019/20

novo alumnado

Facendo clic nas seguintes imaxes poden consultarse os distintos grupos/clase para o curso 2019/20.

1º 2º 3º
4º 5º 6º

NOTA:  O alumnado que non  apareza nas listas, debe pasar por Secretaría.

INFORMACIÓN CONCILIA INICIO DE CURSO 2019/2020

No seguinte enlace achégase información sobre o programa concilia publicada no facebook da empresa responsable.

HORARIO DE ENTRADA PARA O INICIO DE CURSO MÉRCORES 11/09/2019

O horario de entrada do alumnado para o vindeiro día 11 de setembro será o seguinte:

EDUCACIÓN INFANTIL :

• 4º nivel (3 ANOS) : Comentarase na reunión que se celebrará o 09/19/2019   as 18:00 no Forum
  • 5º nivel (4 ANOS) : 10:30
  • 6º nivel (5 ANOS) : 10.30

EDUCACIÓN PRIMARIA:

• 1º e 2º nivel : 11.00
  • 3º e 4º nivel : 10.15
  • 5º e 6º nivel : 9.30

A ENTRADA SERÁ POLOS PORTALÓNS DA AVENDIA BERGANTIÑOS. O que está situado enfrente da librería TELDI para os alumnos/as de infantil e o está enfrente da cafetería XUVENTUDE para primaria.