Información de secretaría

Documentos relacionados con temas de secretaría

Novas incorporacións comedor curso 2020/2021

Na xuntanza do venres, día 02 de outubro, do Consello Escolar acordouse solicitar da Administración autorización para a incorporación do alumnado solicitante de praza de comedor escolar que xa conta cun irmán facendo uso do servizo na actualidade.
Como toda a Comunidade Educativa coñece este curso escolar determina, por mor da adaptación ao protocolo COVID-19, un elevado número de medidas que restrinxen considerablemente ás prazas que se poden ofertar deste servizo.
En calquera caso, o Consello Escolar comprométese a estudiar ao longo deste mes as posibles incorporacións que foran factibles atendendo as prazas que podan quedar en mesas concretas onde comen os  diferentes "grupos burbulla" que non se poden mesturar.
En consecuencia, a mediados deste mes comunicaremos -se é posible- novas incorporacións ademáis xa citadas nesta comunicación.
Un saúdo.
O Consello Escolar

Instruccións entradas e saídas curso 2020-2021

Documento que achego pódese consultar as instruccións sobre as entradas e saídas desde o día 10 de setembro

DOCUMENTO

Inicio curso escolar 2020-21

Comunicámoslle que o día 10 de setembro, nos horarios que se trasladarán a semana próxima, comezará a actividade lectiva para os niveis de 4º de E. infantil, 5º de E. infantil, 1º, 2º e 3º de E. Primaria.
O venres, día 11, comezarán os alumnos de 6º de E. infantil, 4º,5º e 6º de E. Primaria.
En ambos casos, as entradas e saídas, horarios e organización -en atención ao Protocolo COVID que elaborou o centro segundo as instruccións da Consellería- son moi distintas e diferentes a anos anteriores polo que pregamos que a partir do venres, día 4, todas as familias consulten na nosa páxina web todo o referido a este tema.
Ao tempo, lembramos a obriga imposta desde a Consellería de Educación e a Consellería de Sanidade, da prohibición absoluta para que calquera pai/nai de E. Primaria acceda ao centro, sexa recinto interior ou exterior (patio). No caso de E. Infantil, o alumnado só poderá ir acompañado dun único adulto.

NOVO HORARIO DO CENTRO NO MES DE XULLO

O novo horario do centro para o mes de xullo será de martes a xoves de 10:00 a 13:00

Fondo de libros curso 2020/2021

Por lei orgánica de protección de datos non se colgará o listado provisional do fondo de libros para o curso 2020/2021, así como, tampouco se dará información telefónicamente.

Páxina web