blogue de_Educación Física

balonmán ceip Fogar

Vídeo dos alumnos e alumnas de 2ºB practicando balonmán

BALONMÁN XIRIA NO FOGAR

Premendo neste pdf poderás ver algunhas das fotos que se sacaron nas sesións que están realizando os adestradores de balonmán Xiria no Ceip Fogar.

balonmán Xiria no Fogar

Balonmán Xiria está facendoo unhas sesións de balonmán cos rapaces de 1º e 2º de primaria do colexio. Son xogos moi divertidos pero á vez moi traballados con anterioridade polo club Xiria. Hai que recordar que este clube recibíu diferentes premios polo seu traballo coa base e a maioría dos compoñentes dos seus equipos son ex-alumnos do Fogar. O dito, unha sorte para os nosos nenos poder disfrutar desta experiencia.

Aquí deixo un adianto do que están a facer.

CARREIRA CONCELLO DE CARBALLO

Cartel da 3ª Carreira Concello de Carballo na que van participar un, esperamos numeroso, grupo de alumnos de 3º, 4º,5º e 6º do noso cole.

PARKOUR FOGAR

Aquí está el vídeo de los niños de 6ºC que estuvieron practicando parkour,con muchas restricciones, durante los recreos . La idea era que se pudiera hacer un manual para todas las edades en pdf y al final también subo el vídeo. Los ejercicios no son los que querían hacer los niños pero fueron muy generosos y se adaptaron. gracias chavales.

Además si pulsas sobre la imagen podrás ver un pdf con algunas de las fotos.