Educación primaria

Temas relacionados cos cursos de primaria

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR XESTIÓN DIRECTA CORONAVIRUS: COVID-19 XUNTA DE GALICIA. CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

Axudas comedor escolar xestión directa coronavirus: covid-19 Xunta de Galicia. Consellería de Educación

Información das axudas

Acceso páxina web da conselleria de educacion

ACTIVIDADES PROPOSTAS PARA TODO O ALUMNADO

Premendo nos diferentes iconos accédese a actividades dos diferentes niveis educativos

4º inf

Actividades de educación física

Propóñense para estes días dúas novas tarefas para o alumnado de todas as idades.

1. Visualizar o vídeo "AVENGERS ENDGAME Kids tabata workout". Podedes intentar poñervos en forma realizando este traballo de condición física cos personaxes de Avengers.

2. Bailade un pouco ao ritmo de FORNITE, seguro que o pasades moi ben.

Actividades de educación física para estes días na casa

ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN FISICA PARA ESTES DÍAS QUE ESTAMOS NA CASA

O primeiro exercicio que vos propoño consiste en facer 20 jumping jacks cada vez que abrades á neveira, seguro que que desa maneira imos estar moi, moi FIT.

O segundo exercicio é iste. Fixen un xogo da ruleta da sorte con actividades para facer en casa. Basicamemte consiste en realizar a tarefa que aleatoriamente vai saíndo. Algúns son para facer dunha vez e outros son para realizar ao longo do día. Espero que vos gusten.

Premendo na imaxe podedes acceder á páxina.

O xogo está en inglés e en español, pero pódese cambiar de idioma premendo no botón correspondente. Na páxina do xogo, se pasades co rato por riba do nome de cada xogo, aparece a descrición en tamaño máis grande.

Subo as imaxes tamén como archivos adxuntos por se non podedes acceder a Geneally.

Un abrazo

O alumnado de 5º de EP en Radio Voz

O alumnado de 5º nivel de EP estivo onte en Radio Voz grabando a canción "estrela" deste Entroido. Se queredes escoitar o ben que o fixeron podedes facelo MAÑÁ ENTRE AS 10h E AS 12h en Radio Voz.

Para quen non poida escoitalo mañá en directo, pode facelo O SÁBADO a través do podcast que subirá á súa web Radio Voz.

Non o esquezades!! o profesorado do Fogar está moi orgulloso de ter alumnos/as tan xeniais.