Dependencias

DEPENDENCIAS

Sendo como é este Centro, un dos máis grandes da Comunidade, as dependencias teñen que estar lóxicamente de acordo coa súa magnitude.

O centro está dividido en dous grandes bloques, un deles albergou no seu tempo e na primeira e segunda planta o "Internado da antiga Escola Fogar" . Hoxe estas dúas plantas están ocupadas polo alumnado de Educación Infantil,  DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN, e aula de Informática . A planta baixa deste bloque está ocupada por as cociñas, comedor, hall de entrada, biblioteca, Secretaría, Dirección e Sá de Profesores.

O Segundo bloque está ocupado, na planta baixa por os Ximnasios, e nas plantas primeira e segunda por o alumnado de Primaria, aulas de Audición e Linguaxe, Pedagoxía Terapéutica, Idiomas, laboratorio, aula de audiovisuais e aula de Educación Musical.

A parte o Centro conta con pista de baloncesto, balommán, futbito ó aire libre. Tamén dispón dunha pista polideportiva cuberta.

Estas son algunhas das dependencias:

Vistas exteriores patio primaria

Vista de Secretaría